• CaRH

BIM maj

Hej tjejer! Hoppar in i tråden! ÄL+9 idag och Bim ny på lördag 18/5.

Har två missfall bakom mig och senaste var i mitten på Jan. Har haft onda bröst sedan ÄL+3 och senaste dagarna lite molande värk. Hur långsamt kan dagarna mot bim gå egentligen???

• CaRH
    Sobioor skrev 2019-05-13 20:52:43 följande:

Enda symptom jag har för tillfället är öm livmodertapp och lite finnar i pannan (som jag aldrig brukar ha men de kan ha andra anledningar, tex stress kanske? Vattniga flytningar så de lixom blir lite fuktigt i trosan (ursäkta mycket info) men inte så de direkt rinner *s*.

Jag är nyfiken på:

*Vilka symptom har ni?
    *Vet ni på vilken dag efter ÄL ni är nu i skrivande stund?
    *Ni som har plussat vilken ÄL+ dag har ni testat på?
    *Ni som inte har testat än, vilken dag tänker ni börja testa?

Många frågor hihi men BIM säger inte så mycket då vi tjejer har rätt olika cykler så vilken dag man har plussat (tex BIM-4) säger inte så mkt igentligen :P

Kram <3 

Åh vad spännande! 

Jag hade ägglossning den 4 maj så är inne på ÄL+9 idag. Min mens är alltid punktlig och kommer alltid på utsatt datum med detsamma på morgonen när jag vaknar. BIM är nu på lördag 18/5 så BIM -5 idag om jag räknar rätt. Vet inte när jag vågar testa? Har beställt hem både en CB digitalt men även några testa tidigt.. Vågar man sig på att testa på onsdag morgon kanske, alltså ÄL+11?

Jag har ömmande bröst - mer än vanligt, lite molande värk i magen. Och en stark känsla.. Svårt att avgöra om det är längtan och önskan eller om det faktiskt är något på gång? Upplever att jag har frusit och varit varm om vartannat idag men det kanske lika väl kan ha med andra saker att göra..

Jag håller verkligen tummarna för alla oss! 
  • CaRH

Och där kom min mens också! Min är alltid punktlig och skulle komma på lördag men imorse var det blod och en liten klump i toan. Kan det ha varit ett missfall? Mina tidigare missfall har kommit lite senare (v10 och v5) och inte i samband med en mens, någon som har erfarenhet att detta?

Jag hoppar in i junitråden istället och försöker tänka positivt!

Jag håller tummarna för er alla och hoppas på massor med plus på stickorna! KRAM!

Svar på tråden BIM maj