• Parfyym

BIM maj

Får jag vara med i tråden?

Bim 16/5 och är sååå nervös..

Är 28 år, inga barn.

Hela livet kretsar kring min menscykel och missnöje över barnlösheten just nu.

20 april hade jag min senaste mens vi hade sex 1a maj och 3e maj.

4 maj hade jag ägglossning enligt Ägglossningsticka.

Min lutealfas är bara 11 dagar.

Hade molande mensvärk veckan efter ÄL.

Sedan försvann den. Det var det som fick mig att reagera. sedan fick jag Massor med småfinnar i ansiktet och blev på riktigt dåligt humör. Typ som innan mens.

Igår 14/5 kom molvärken/mensvärken tillbaka och hoppet sjönk en aning eftersom bim är 16/5.

Denna eviga längtan!

• Parfyym
    Kajsastina747 skrev 2019-05-15 08:39:18 följande:

Klart du får vara med i tråden!

Du och jag har nästan identiska cykler! Bara att min lutealfas är lite längre, jag har bim 19/5!

Jag är dessutom också 28 år och barnlös och känner som du med att hela livet kretsar menscykeln!

Lite småfinnar har jag också fått. Haft ont i brösten sedan äl(kan inte minnas att det brukar hålla i sig så här länge!?) ständig huvudvärk och trött. Kanske lite mol/pirr i livmodern. Men jag tänker att jag inbillar mig.

Folk säger ju att molvärken kommer och går, kanske är så för dig? Hoppas!

Tänker du vänta in bim eller testa innan?

Hej! vad roligt att vi är så lika! haha! Det där med molvärk verkar skilja sig så mycket från person till person tycker jag, jag kände starkare molvärk nästan som mensvärk igår på bim-1, och idag på självaste BIM så har jag haft fortsatt värk - men nu har den avtsgit något. Ingen Mens ännu så jag håller hoppet uppe! Jag tänkte testa mig imorgon bitti OM inte mensen dyker upp idag. Jag känner hopp samtidigt som jag känner att jag kan väl inte va gravid.. men tror det är vanligt haha! hur går det för dig? några nya symtom? hur tänker du kring att testa? ska du göra det på bim eller innan?
Svar på tråden BIM maj