• lovalivet

BIM maj

Sobioor skrev 2019-05-15 07:48:04 följande:

Ni andra med BIM 22/5 när tänker ni testa er?

Är på ÄL+9/ BIM-7 idag & mina "symptom" är följande:

Har en hård tapp som känns bakåtlutad, den känns relativt torr och enligt va den borde enl cykeln. Dock har jag börjat få flytningar igen som är vita och ett mellanting av milky & creamy, vet inte va de skulle betyda, om de ens gör det -_-. Ont i korsryggen men det är inte helt ovanligt annars heller. Känner mig fortfarande inte speciellt hoppfull då jag ändå har en magkänsla av att jag inte är gravid, så kanske därför jag inte känner mig så peppad på att slösa pengar på test :/. Jag som brukar vara en testoman..

Hur tidigt kan man annars ta Clearblue digital? Någon som vet?

Nån mer som är på ÄL+9 idag?

Hej! Jag är också på ÄL+9 BIM-7.

Tog ett test nyss, så himla onödigt, det visade såklart inget. I förrgår natt är jag typ 100 % säker på att jag kände ägget fästa. Jag har även gjort det vid mina tidigare graviditeter.. Så det är ju för tidigt än för att synas på test. Men kan inte låta bli Nu måste jag ju åka och köpa fler :p
  • lovalivet
    Sobioor skrev 2019-05-15 10:31:46 följande:

Va roligt att vi är på exakt samma dagar :D vilket test använde du? Brukar din mens alltid va punktlig? Min kan va lite lurig men borde till 99% komma den 22/5. Har du några symtom? Jag har bara ett vanligt rfsu (det röda) graviditetstestet hemma och ja försökte testa det sist då jag va på äl+11 men de visade inget :P Vill kissa på det nu rent spontant men ja vet att det är så onödigt att jag skiter i det haha. Ska nog köpa ett digitalt i morgon så får vi se när jag vågar testa :OÅh å skiljer det inte mycket :D vet nu när du hade ÄL? Vilket test tänker du köra på? Är detta din första graviditet/första barn? Har du några symptom?

Jag hade babyplans testa tidigt. Nu har jag köpt fler cb testa tidigt :) jag kommer inte fixa att hålla mig... ja jag hade ÄL natten mot den 7 maj. Så exakt en vecka senare kände jag sticket. Eller ja det är mer som ett knivhugg mitt i livmodern som strålar ned i livmodertappen. Gör så ont att jag nästan skriker. Går inte att missa.

Har du känt av nåt?
  • lovalivet
    milow16 skrev 2019-05-15 23:10:14 följande:

jag hoppar in här och undrar om det är någon som har fått sparsamt mens som varade 1-2 dagar?

Jag hade mens på bim. första dagen var det bara mest rosa. Andra dagen mera klar rött. Idag är det bara lite brunt. Inga blödningar. Någon som varit med om samma sak?? :)

Btw Grattis till er alla som plussat!! Och håller tummarna för er som även väntar på ett + !! :)

Så har jag haft det vid mina tidigare graviditeter
  • lovalivet
    Sobioor skrev 2019-05-17 16:16:40 följande:

Okej jag vet att man inte ska öppna men jag kunde inte hålla mig. Som sagt BIM-5 äl+11 idag och har testat med finska apotekets testa tidigt (mäter 10iu). Tyckte inte de visade nåt men så bröt jag upp testet och visst syns de nåt? Ändrade till svartvit då de verkar va svårt att få med på bild. Va tror ni? Ska ta ett till i morgon eller övermorgon men är jätte nervös :O

Nån som vill ta en titt?

Jag ser!! Hoppas hoppas det visar i morgon utan att du behöver plocka isär testet.

Jag testade i morse med. Man kunde ana en skugga men jag räknar det inte som positivt. Det är ju fortfarande väldigt tidigt, så hoppet finns.
Svar på tråden BIM maj