BIM maj
Hoppar in här i tråden! Hade bim den 10/5 och plussade igår 12/5 efter 4 försök så himla glad! Hoppas det går hela vägen nu
Hoppar in här i tråden! Hade bim den 10/5 och plussade igår 12/5 efter 4 försök så himla glad! Hoppas det går hela vägen nu
Tack så mycket tjoppa12! Nej inte en enda mår som vanligt därför man blir lite nojjig! Trodde verkligen inte jag skulle plussa denna månaden då vi barahaft sex 3 gånger under min fertila period och tidigare månader kanske 10 ;)
Tack Sobioor :) ja mensen var 2 dagar sedan, och intr ett enda symtom :) emphz min senaste mens första dag var den 9 april, jag vet intr exakt hur dem räknar, men när jag går in och skall kolls vilken vecka jag är i så är jag 4+3 :)
Åh så pass !! Endast utebliven mens? Känner inte så mycket heller, hoppas på samma resultat..
Jag håller tummarna för dig :)
Är på ÄL+11 idag och plussade! Trodde inte det skulle gå på första försöket! <3
För de som är intresserade får ni gärna följa resan + symptom osv på min blogg,
nouw.com/michaelajohansson/gravid-35928162
Lycka till allihopa!
Är på ÄL+11 idag och plussade! Trodde inte det skulle gå på första försöket! <3
För de som är intresserade får ni gärna följa resan + symptom osv på min blogg,
nouw.com/michaelajohansson/gravid-35928162
Lycka till allihopa!
Hmmm ska jag? Hihi blir nervööös. Det borde väl visa något då om det är något ..?
Du var bim+2 eller ? Tänkte det kanske visas tydligare då? :OÅh, jag är så kluven haha...! Känns som det är dumt? Jag kan ju såklart vänta men som sagt...det kliar i fingrarna
Det var väääldigt negativt, tråkigt då man hade sån magkänsla denna gången! Mennnn men, så länge mensen håller sig borta så håller jag hoppet uppe. Annars får man siktar på marsbebis