• Zeldalack

BIM maj

Emmissss skrev 2019-05-07 16:51:23 följande:

Jag har precis som du - enligt förra månaden BIM idag enligt appen imorgon.. jag har haft jätte mycket flytningar idag. Men nu börjar värken komma så jag är så besviken.. då kommer nog mensen imorgon trots allt :(

Hej jag är gravid i vecka 8+5 jag hade så i min föra graviditeten och i denna hade, som mens värk innan mensen skulle komma trodde ja nu kommer mensen. Men så behöver det inte alltid vara att man känner av mensvärk så kommer mensen kan betyda graviditet det var så för mig livmoder växer ju därför får man som mensvärk. Jag får som molande värk nu med då och då. Livmodern växer. Och tränar sig
  • Zeldalack
    luthia skrev 2019-05-25 07:33:28 följande:

Fick det svart på vitt nu. Herregud, kan inte tro det är sant! Tack för alla grattis <3

Grattis jag har läst inläggen här men inte komrnterat men jag vill skriva grattis till dig och alla andra, som plussat. jag är gravid nu i vecka 12 med andra barnet det visade jätte svagt på testet den dagen jag skulle ha mens men sen negativt på ett annat test ruff eller vad det heter sen dagen effter visade det som ditt dlgetala test. Så blev orolig när ruff visade negativ men hört attdom ger fel resultat min ena vän. . trodde då att jag inte var gravid och sa massa, saker som sårade mig. Men hon hade fel. Hihi nu är jag snart i vecka 13???????? önskar dig lycka till

Vad sa din sambo nu när du plussade?

Min sambo sa så här vaaa men jävlar älskling vi gjorde det igen. Hihi har en son på 7 månader så kommer bli 14 månader mellan barnen ????????
  • Zeldalack
    Zeldalack skrev 2019-05-25 08:03:32 följande:

Grattis jag har läst inläggen här men inte komrnterat men jag vill skriva grattis till dig och alla andra, som plussat. jag är gravid nu i vecka 12 med andra barnet det visade jätte svagt på testet den dagen jag skulle ha mens men sen negativt på ett annat test ruff eller vad det heter sen dagen effter visade det som ditt dlgetala test. Så blev orolig när ruff visade negativ men hört attdom ger fel resultat min ena vän. . trodde då att jag inte var gravid och sa massa, saker som sårade mig. Men hon hade fel. Hihi nu är jag snart i vecka 13???????? önskar dig lycka till

Vad sa din sambo nu när du plussade?

Min sambo sa så här vaaa men jävlar älskling vi gjorde det igen. Hihi har en son på 7 månader så kommer bli 14 månader mellan barnen ????????

Skulle vara glada gubbar men blev??
  • Zeldalack
    juni2017 skrev 2019-05-25 15:14:09 följande:

Hej!

Är på BIM +8.

Ser det ut som plus?

:D

Jag ser inget heller tyvärr
  • Zeldalack
    Natalie87W skrev 2019-05-27 14:00:48 följande:

Hej tjejer!

Jag hade bim igår och har fortfarande inte fått mens. Men har lite värk i magen, inte riktigt mensvärk heller i h haft det typ sen igår. Och igår kväll märkte jag att jag har ljusrosa flytningar. Kan ju få det några timmar innan eller precis i samband med mens men det har snarare avtagit nu än ökat. Kan det vara en nidblödning. Använder appen flo och har enligt den alltid fått

Min mens exakt 15 dagar efter ägglossning och det var igår. Alltså är den sen nu om inte de ljusa flytningarna räknas som mens, men aldrig haft såhär innan. Jag är så nervös och vågar typ inte ta ett test :/ är så rädd att det ska vara negativt. Jag och min kille är på ca 10:e ordentliga försöket men har haft oskyddat sex utan preventivmedel i snart 3 år och inget har hänt.

Blir galen på att vara rädd!!!

Jag känner igen mig din känsla. Med mitt första barn så försökte vi i tre år jag tappade hoppet och kände som du. Men sen en februari dag då var min mens sen i 8 dagar jag vågade inte testa mig då min mens varit sen så många gånger men på kvällen började jag fundera och sen kunde jag att jag hade hårda bröst det har jag aldrig haft så få blev fundersam jag testade mig nästa morgon och visade pluss på än gång han inte ens torka mig. Ville bara ge dig lite hopp och säga att jag känner med dig och har haft det som du nu har jag en son och är gravid igen andra barnet gick bara på 4 försöket effter förlossningen. Vet att det känns som allt är mörker men det kan komma posetivt när man minst annat det. Vill inte ge dig falska förhoppning men ville berätta hur det var för mig.
  • Zeldalack
    kråkan25 skrev 2019-05-29 09:05:40 följande:

Testade negativt i lördags (BIM -4)

Tog test nu på morgonen.  BIM + 0

det högra är ett early, och det vänstra ett vanligt!

Vågar jag tro att det är positivt?... Ska köpa ett digitalt efter jobbet..... dessa fjärilar i magen jag har nu!!

Har du testat dig med det digetala testet ?
  • Zeldalack
    kråkan25 skrev 2019-05-29 09:05:40 följande:

Testade negativt i lördags (BIM -4)

Tog test nu på morgonen.  BIM + 0

det högra är ett early, och det vänstra ett vanligt!

Vågar jag tro att det är positivt?... Ska köpa ett digitalt efter jobbet..... dessa fjärilar i magen jag har nu!!

positivt är det på testen.
  • Zeldalack
    kråkan25 skrev 2019-05-30 19:22:50 följande:

Nej, jag fick aldrig tillfälle att köpa något. gjorde 2 tester till idag (likadana) bara för att det ska gå in i huvudet att det är påriktigt.  o de var tydligt så jag struntar nog i det!

Vad roligt grattis.

Hur känner du dig?
Svar på tråden BIM maj