• Saga92

BIM maj

Hoppar in i gruppen jag också. Fick min mens i dagarna och om någon vecka börjar vi vårt första försök till att få ett syskon. Det gick lätt förra gången, blev gravid på första försöket. Finns så klart en förhoppning att det ska gå lika lätt denna gång. Tror dock att det kan dröja lite längre nu för min mens har varit oregelbunden de senaste månaderna. Allt från 28-35 dagars-cykel.

BIM blir 31/5

• Saga92

Blir så förväntansfull när jag ser alla som plussat. Stort grattis till er. Jag och sambon skall göra ett första försök nu under veckan som kommer. Jag borde ha ägglossning på fredag om jag räknat rätt. Vi har ett problem dock, vi har en gäst som skall bo här hela veckan och på det har vi ett barn på 14 månader som tar mycket av vår tid. Vet inte hur vi skall få till det om jag ska vara ärlig ???? Vill ju inte att gästen skall undra vad vi sysslar med. Samtidigt är jag inte villig att helt ge upp just denna omgång.

• Saga92

Tog ett clearblue early denna morgon på bim -5. Trodde någonstans att det skulle bli positivt då jag haft känningar. Någon som testat negativt med clearblue early innan bim för att sedan plussa? Finns det fortfarande en chans att jag är gravid?

• Saga92

Jag har BIM på fredag. Tre dagar dit. Tycker tiden går fruktansvärt långsamt. Jag har testat ett par gånger. Dels ett clearblue early på BIM-5 och ett vanligt test idag BIM-3 som båda var negativa. Jag har ett barn sedan innan och när jag plussade då så var det inte förrän BIM-1 med vanliga stickor så jag tänker att det fortfarande finns en chans. Clearblue early testet jag tog BIM-5 som var negativt försöker jag bortse ifrån för jag vet att min menscykel ofta är längre än 28 dagar.. Jag inbillar mig att jag har känningar i form av svag molvärk, kanske för att jag vet att det var så jag märkte att jag var gravid förra gången.

Håller tummarna för er andra som fortfarande går och väntar!

• Saga92

[quote=79654545][quote-nick]kråkan25 skrev 2019-05-29 09:05:40 följande:[/quote-nick]Testade negativt i lördags (BIM -4)

Tog test nu på morgonen.  BIM + 0

det högra är ett early, och det vänstra ett vanligt!

Vågar jag tro att det är positivt?... Ska köpa ett digitalt efter jobbet..... dessa fjärilar i magen jag har nu!!

[/

Det ser verkligen positivt ut :D

Har du haft några symtom?

• Saga92

Okej nu behöver jag råd. Visst är detta test positivt? Igår fanns inte en antydan till linje men nu tycker jag inte att den går att missa. Grejen är att jag gick vidare till ett clearblue digital taget på samma urin- Ej gravid.. Jag har BIM idag (dag 28) men det senaste halvåret har min menscykel snarare varit 33-35 dagar och jag vet inte exakt när jag hade min ägglossning denna gång, tog inga ägglossningstest. Jag har ju hört att clearblue digital är ganska känsliga test men vill ju gärna hoppas på att jag får ett Gravid 1-2w om några dagar. Vad tror ni?
  • Saga92

Tack! 6 februari enligt sista mens :)

t123 skrev 2019-06-02 10:03:08 följande:

Åh, grattis :) När blir BF?

Svar på tråden BIM maj