BIM maj
Så detta hände idag :)
Så detta hände idag :)
Idag har jag en stark känsla av att jag kan vara gravid. Hade en enorm mensvärk igår, nästan övertygad om att mensen skulle komma, även om det skulle varit flera dagar i förväg. Idag har jag mer som molvärk och bara en väldigt stark magkänsla, precis som med mina andra två. Kan lika gärna vara skengravid men jag hoppas..
Tänkte testa igen på fredag..
Grattis till er som plussat!!!! Hoppas vi blir många fler på pluslistan..
Mensvärk idag, och känner mig nedstämd. Kroppen kan verkligen luras.. BIM nånstans mellan 5-9/5, ägglossningen kom tidigare än vanligt.
För två dagar sen kände jag mig verkligen gravid och nu känns det som om mensen ska komma närsom.
Jobbigt det här..
Grattis till alla er som plussat!
Själv har jag precis fått min mens och känner mig helt knäckt! Bara andra försöket men alltid haft lätt för att bli gravid. Med åldern och en ny man så kanske oddsen är betydligt sämre..
Dessutom är mensen väldigt hoppig, skulle haft den på onsdag egentligen..
Hoppar in i juni tråden..
Detta måste väl ändå vara positivt? I så fall är ägglossningen lite sen och jag får flytta fram BIM till 1/6. Hade sex i förrigår, igår och planerar mysa ikväll och imorgon. Kan jag göra något mer för att maximera chansen?
Andra försöket är nu avklarat, och vi väntar på BIM, hade ÄL för 3 dagar sen ungefär. Någon mer som väntar på BIM nu precis i slutet av maj? :)
Åh! Jag förstår hur du menar, även om man logiskt sett VET att det kan vara olika med olika graviditeter så är det ändå så att man lite omedvetet tänker att det ska gå lika snabbt. Jag känner lika! Fast nu är vi ju bara på försök nr 2 med tredje barnet, men de andra två har gått snabbt så därför kommer jag nog börja bli otålig om det dröjer mer än några månader. Lite bortskämd! Vill bara spola fram tiden till BIM nu! :)
Nej, vet hur det är! Trots att jag försöker hålla mig kylig så känner jag ju ändå efter!? Vilken äl+dag är du på? Jag är på +4 tror jag. Tyckte ägglossningen var lite knepig den här månaden, jag testade med äl-test för säkerhets skull och fick en fin stegring men tempade också och höjningen var lite mesig tycker jag. Först idag på äl+4 tycker jag att den gick upp lite mer. Så vi får väl se, hoppas att kroppen är på banan.
Inga känningar än! Brukar börja dyka upp mer runt äl+7 för mig, vare sig jag är gravid eller ej...
Jag är också på ÄL +7 idag. när har du tänkt testa första gången? eller väntar du på bim?
Jag har inte känt några symtom alls men hoppas att det inte behöver va negativt...
Jag är också på ÄL+7! Ont i huvudet och har lite feber. Blödde näsblod idag också. Ska testa imorgon tänkte jag med babyplans early test. Ni?
Ja, det där med molvärk vet jag inte heller vad jag ska tro om. Har haft lite idag faktiskt. Men tror jag haft det tidigt efter ÄL både när jag varit gravid och när jag inte varit det men sen kan jag inte minnas om den kändes annorlunda på nåt sätt när jag var gravid... Men du närmar dig ju lite smått nu i alla fall :) Jag har mått lite småilla idag också men det har jag också gjort som nåt sorts PMS-symtom tidigare, så har ändå inget att gå på!
Uppdatera oss sen! Håller tummarna! Har du plussat tidigt förut?
Testade negativt imorse.. får se om det blir varje dag eller om jag håller mig till lördag. Håller tummarna att ditt visar + om du testar imorgon :)
Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?
Åh.. jag vet inte om jag ska testa imorgon eller om jag ska vänta till lördag.
inga symtom alls som alla pratar om, så känns inte som att det kommer bli nått....Har ni försökt länge? första barnet eller sedan tidigare?
Negativt tidigt graviditetstest idag på ÄL+9. Försöker leta efter en skugga men inte ens det. Det borde finnas något på stickan nu iaf om det skulle vara något. Blir så deppig! Sjätte försöket för denna gång och ingenting. Maken frågar inte ens längre vad testen visar.
Äl+10 idag och efter gårdagens tempdipp gick tempen upp igen idag. Har haft dippar de två andra gångerna jag varit gravid också så lite hopp gav det mig ändå!
Gjorde även ett test imorse och det blev något svagt svagt som kom inom tiden men som inte direkt syns nu. Men det var en sån där superbillig smal sticka så jag litar egentligen inte på dem. Kommer ta ett säkrare test om några dagar om inte tempen sjunker :)
Hur går det för er andra med bim i slutet av maj?!