• Tjoppa12

BIM maj

Emmissss skrev 2019-05-08 22:18:56 följande:

Hoppade över till juni gruppen idag för jag trodde jag fått min mens, fick ljusrosa flytningar som jag brukar ha i början av mens. Blev så ledsen. Sen tyckte jag inte den kommit igång så mycket så ikväll när jag borsta tänderna öppnade jag mitt dyraste test. Gravid 8e försöket!!!!!!

Åh grattis !! Älskar att du inte ens verkar hunnit släppa tandborsten(?) haha!
  • Tjoppa12
    sidechick skrev 2019-05-09 15:59:07 följande:

Testade nu mitt på dagen efter att inte ha varit på toa på några timmar, ser jag i syne eller är det två sträck? Ska testa imorgon bitti igen men vill höra vad ni tror till dess!

Tycker jag ser ett svagt? Det ser lovande ut tycker jag
  • Tjoppa12

Någon som har erfarenheter av ältest innan BIM? Jag funderar på att testa för det har varit en svag stegring nu långt efter äl. Vet att det kan komma innan mens också, och att det absolut inte är säkert. Men jag är mest nyfiken, och vågar mig inte på gravtest riktigt än! Nån?

• Tjoppa12
    Oktoberflicka93 skrev 2019-05-10 13:03:58 följande:

Ska jag tolka detta som positivt? :o Är på bim +3, men inte helt regelbunden cykel så det kan skilja några dagar hit eller dit.. Taget mitt på dagen..

Kan ju inte vara något annat än positivt!! :D RFSU är ju inte bästa testen då dom spökar lite men ingen tvekan om att det där är positivt?? För starkt
  • Tjoppa12
    annaBG skrev 2019-05-10 15:28:46 följande:

Hej! Har följt er på håll sen jag tog ut min spiral i oktober. Har två barn sedan tidigare (6 redo 3 år). Idag är det BIM , hade lovat mig själv att vänta till imorgon lördag innan jag skulle testa, men kunde inte hålla mig.

Grattis !!
  • Tjoppa12

Bim om typ 3 dagar. Inga onda bröst som jag brukar få (peppar peppar) , rejäla ilningar idag och har från och till de senaste dagarna haft ont på höger sida vid äggstockarna/livmodern. Någon som känner igen sig ?

Känner ändå att jag inte vågar hoppas för mycket men...joooo vill fan att det går nu :D

• Tjoppa12
    Evi82 skrev 2019-05-10 21:33:12 följande:

Jag hade mkt vita flytningar när jag blev gravid sist.

Hade du det innan bim.?
  • Tjoppa12
    Evi82 skrev 2019-05-11 18:59:52 följande:

Ja jag hade innan bim

Spännande, hoppas det blir samma för mig då. Har inga känningar förutom märkliga smärtor i magen ibland, och just flytningarna !
  • Tjoppa12
    Evi82 skrev 2019-05-12 01:02:18 följande:

När har du bim?

Vet inte om du frågade mig eller Halindzor men jag har bim om 2 dagar. Har inte alls samma pms-besvär jag brukar ha. Brukar ha så ont i brösten, och dom brukar vara helt svullna liksom, men den här gången känner jag ingenting i dom. Vet inte om det är positivt eller negativt. Dock känner jag aktivitet i livmodern, iallafall i de regionerna haha. Och dessa flytningar alltså...kan inte känna igen att jag haft så rikligt tidigare. Kan ju såklart vara mens på g också men man hoppas ju
  • Tjoppa12

Bim imorgon, inga ömma bröst ännu som jag alltid får innan mens och rikliga flytningar..har haft lite ont i magen , får alltid det på mensdagen , inte innan. Man kan ju hoppas. Känns liiite lovande men åh man vågar ju inte säga för mycket ! För då kommer väl tanten...

Svar på tråden BIM maj