LittleAngelbeat skrev 2019-05-08 17:49:50 följande:
Förstår Helt det där med noll tålamod! Min sambo har nog fått tålamod för oss bägge sorgligt nog då han alltid är mer chill än vad han borde vara :x
Åhh vad kul med det positiva äl testet idag! Grattis! Håller tummarna att det blir ett plus för er och att det går lika smidigt som med din första :D
Själv sitter jag med någon konstigt smärta i typ livmodern, huden över är varm, kan det vara molvärken alla pratar om? Känns lite som blandningen av smärtan när man är så kissnödig att det gör ont och mensvärk? Försöker att inte leta symptom men detta är en helt ny känsla/ smärta jag inte upplevt tidigare så funderar på molvärk eller kanske något som hänger ihop med ägglossning? Mensvärk är uteslutet ialla fall då jag inte ska ha det förens om tidigare en vecka.
Ja man kan ju ha en molvärk, Ska kännas typ som mensvärk säger dem. Sista tiden har jag dock haft värk i magen och brösten från ägglossning till mens. Så störande för har verkligen trott att det tagit sig. Kommit på att jag har ägglossning rätt så snabbt efter mens med. Cirka 10 dagar efter, så min menscykel borde vara rätt så kort. Hoppas den känslan är en gavidkänsla nu. Håller verkligen tummarna för det!
Min sambo med haha, han är mer ?det kommer när det kommer?. Och jag är ett kontrollfreak typ