BIM maj
ÄL+16, trots tempdipp precis vid bim steg den igen, och ännu ingen mens. Vågar dock inte ta ett test, för rädd för resultatet..
ÄL+16, trots tempdipp precis vid bim steg den igen, och ännu ingen mens. Vågar dock inte ta ett test, för rädd för resultatet..
Blir så förväntansfull när jag ser alla som plussat. Stort grattis till er. Jag och sambon skall göra ett första försök nu under veckan som kommer. Jag borde ha ägglossning på fredag om jag räknat rätt. Vi har ett problem dock, vi har en gäst som skall bo här hela veckan och på det har vi ett barn på 14 månader som tar mycket av vår tid. Vet inte hur vi skall få till det om jag ska vara ärlig ???? Vill ju inte att gästen skall undra vad vi sysslar med. Samtidigt är jag inte villig att helt ge upp just denna omgång.
Grattis!!!
Jag testade imorse, 3 dagar till bim tydligen. Räknade fel igår
Jag väntade 4-5 min och därefter kom ett svagt rosa tjockt streck som bara varade knappt i 1 min och sedan var testet helt blankt!! Men var det spök bara?
Jag får testa dessa dagar framåt såklart
Hej jag är gärna med <3 BIM 22/5 & jag testade positivt för ÄL den 6/5 (två dgar tidigare än den brukar komma). Vi fick tidigt mf förra månaden så hoppas på tur nu att det går vägen.
*Hur ser era flytningar ut efter ÄL? Annorlunda denna månad jämfört med annars?
*Ni som har plussat redan, hur har era flytningar och känningar varit innan ni testade positivt?
*Ni som har koll på tappen, hur kändes den efter ÄL och innan plus?
Dagens graf :-O

Jag är inte så jätte insatt i detta med att tempa, men jag antar att det verkar lovande för ev graviditet? Vill du förklara för en som inte har använt sig utav den där metoden hur det fungerar? xD
kan jag tex tempa mig och se om jag har högre än normalt nu och det om de visar förhöjt kan bero på att jag är gravid?
Enda symptom jag har för tillfället är öm livmodertapp och lite finnar i pannan (som jag aldrig brukar ha men de kan ha andra anledningar, tex stress kanske? Vattniga flytningar så de lixom blir lite fuktigt i trosan (ursäkta mycket info) men inte så de direkt rinner *s*.
Jag är nyfiken på:
*Vilka symptom har ni?
*Vet ni på vilken dag efter ÄL ni är nu i skrivande stund?
*Ni som har plussat vilken ÄL+ dag har ni testat på?
*Ni som inte har testat än, vilken dag tänker ni börja testa?
Många frågor hihi men BIM säger inte så mycket då vi tjejer har rätt olika cykler så vilken dag man har plussat (tex BIM-4) säger inte så mkt igentligen :P
Kram <3
Någon som varit med otrolig magont efter måltid vid tidig graviditet? Har de senaste dagarna efter måltid fått som mild ?tarmvred?, känns som alla organ förflyttar sig i magen...
[quote=79625807][quote-nick]Tjoppa12 skrev 2019-05-14 20:05:11 följande:[/quote-nick]Alltså... Helt seriöst, jag sitter här på toa med en behållare med mitt kiss hahah...har inte kissat sen typ halv fyra. Vågar inte stoppa ner stickan??[/
Heja heja!!
Äl+20 idag, fortfarande inte vågat mig på något test..
Om du är gravid då borde testet verkligen visa det ????inga symtom?
ÄL+21 vågade jag mig på ett test. Hann knappt blinka :-O

wow sådär fick jag med yngsta dottern haha hade då dock ingen aning om att jag va gravid xD STORT GRATTIS! <3
Tack snälla, har inte kommit mer blod eller nåt sånt.
Kan en nidblödning/implantationsblödning ske så sent som äl+11? De första som kom ut va lixom som strimmor av blod i genomskinlig "slem" eller va jag ska säga, jättekonstigt. Följt av lite rosa/aprikosfärgade flytningar och nu ingenting. Ska det är bara att vänta och se men man blir ju konfunderad xD
Åh vilken bra tråd! Innan har jag varit nån som bara googlat och läst gamla trådar från typ 2008 men bestämde mig idag för att själv bli medlem och dela erfarenheter.
Jag och min sambo är på andra försöket att bli gravida. Första månaden gick jag all-in med äl-tester osv, men kände direkt att det gick överstyr, så denna månad körde vi på utan. Har BIM idag (!!!) vilket brukar stämma, MEN förra månaden var den 10 dagar sen (har lite oregelbunden äl) emellanåt, så jag vågar inte lita på det utan tror att min äl var några dagar senare än vad appen visar och därmed mensen densamma.
Känner inga direkta symptom, men är också sjukt mycket mer avslappnad denna månad, förra månaden när jag visste säkert att vi prickat äl så tyckte jag mig känna diverse symptom innan BIM...
Dock har jag sen igår sjuk molvärk i nedre delen av magen, mycket mer än vad jag brukar ha vid innan mens. Då brukar jag mest få lite på kvällen, men nu är det läge för alvedon och så har jag aldrig haft. Möjligtvis under mensens första dag, men aldrig innan. Å andra sidan kan ju kroppen och mensens biverkningar förändras, har precis passerat 30 och har inga barn sen innan. Tyckte brösten ömmade förra veckan men det känns bättre nu och min hy är lite bättre än vad den brukar vara innan mens men annars är allt som vanligt här. Lite frustrerande med tanke på hur många symptom de flesta verkar känna tidigt
Någon annan som bara haft molvärk som tidigt symptom? Eller som haft inga symptom alls? Vill kunna leva på hoppet, men mest för spänningens skull än så länge, haha!
Kul att följa er alla i den här tråden, ska läsa ikapp allt ikväll.
Håller tummarna för er alla!!