• Halindzor

BIM maj

Sobioor skrev 2019-05-16 10:09:00 följande:

Vet vissa som är låghormonare och därför inte får plus förens flera dagar efter BIM. Vilket test använde du? Jag hade testat på lördag igen om jag va du :)

Ja precis, så tänker jag med. Jag använder testlagret :)

Hoppas att mensen inte kommer av bra mening, har varit ganska låg dessa dagar övrigt o gett upp hoppet för denna månaden. Men då kommer ej mensen? Då får man lite hopp igen

Men som sagt, kanske kommer den senare

Återstår o ser.. ;(
  • Halindzor
    Sobioor skrev 2019-05-16 10:25:51 följande:

Håller tummarna för dig <3 vi får tänka positivt kram

Tack så mycket!! Kram <3 :)
  • Halindzor
    fannylinnea skrev 2019-05-16 18:38:13 följande:

Hej. Och tack. Verkligen tack för att du tog dig tid att svara  Känner mig som ett nervvrak verkligen.

Nej, inga symptom. Lite molvärk i äggstockarna. Men det hade jag förra månaden också. Så pass att jag verkligen trodde att jag var gravid, speciellt då mensen var fem dagar sen. Och min mens är aldrig sen.

Ja, jag har faktiskt funderat på det - att prata med nån. Men jag är lite rädd, det känns så exremt naket att sitta framför en människa och titta den i ögonen medan man berättar om sitt livs största sorg. För jag bara ältar allt i mitt huvud hela tiden. Min högsta önskan har alltid varit att bilda egen familj. Att bli mamma. Att bära mitt barn. Vara gravid och allt det där. Men för varje månad så känns det bara mer och mer hopplöst :(

Vi har fått tid hos en läkare i början av juni för att gå igenom våra provsvar. Usch vad nervös jag är.

Kram på dig!

Förstår hur du känner dig. Är väldig känslig just nu, alla andra blir gravida förutom jag typ. Känns också som alla andra hinner till o me skaffa ett andra barn..

Men får inte ha dessa spöktankar, för nån gång kommer den tiden förr eller senare på det ena eller andra sättet.

Har bim idag, min mens har ej kommit än så man blir mer hoppfull med tiddn.. men känslan är ju att den kommer imorgonbitti när man vaknar .. här på jobbet

Men jag hoppas att kaaanske finns det hopp i att mensen är försenad
  • Halindzor
    Parfyym skrev 2019-05-17 06:17:21 följande:

BIM + 1 , tog ett test imorse , vad tror ni???

Det ser väldigt lovande ut, grattis!!!! Håller tummarna för dig
  • Halindzor

Ingen mens än så länge, tog ett test men inte med morgonurinen ... tog ett när jag kom hem från jobbet nu nyss

Men negativt

Man vill bara att mensen ska komma då om man ändå inte är gravid...

Eller så är man, men då skulle de väl visas även om det inte var morgonurinet?

• Halindzor

Bim+3 och ingen mens än.. och negativt på stickan

Blir så ledsen, besviken o undrar vad som fan händer

Inte tecken på mens, så många tankar nu har jag men inga svar

Är min mens ibland försenad så skulle den antingen komma igår eller NU

jag saknar ej den men om den ändå ska komma?!?

Jag hoppas över hela mitt hjärta att jag är gravid, men varför negativt då??

Fan va ja e ledsen o trött

• Halindzor
    Sobioor skrev 2019-05-18 06:10:54 följande:

Åh känner med dig verkligen <3 känner mig också väldigt nere just nu :(

Finns det något du kan göra idag som får dig att slappna av och som du mår bra utav? Om du tex är en sån tjej som gillar manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling osv. Kanske unna dig nåt sånt så du slipper fundera på allt de här om än så bara för en dag/några timmar? Det är ju skitsvårt att inte analysera sönder allt när man inte får sin mens, då är det skönt att försöka sysselsätta sig med annat så att man får lite avkoppling och mindre stress <3. J

ag är inne här typ 50 gånger om dagen och ibland känns det nästan som om jag pratar med mig själv xD. Skulle nästan behöva ta ig till av mina egna råd (fniss)

Vilket försök är ni på?

Kram

Tack för stöttningen!! Vi åkte iväg på lite kalas idag, handlade osv..

Inte så mycket märkvärdigt, har ingen ork eller lust. Haft huvudvärk hela dagen och lite illamående, har väldigt ömma bröst med...

Fortfarande inte mens som tur, och inte tecken på det. Jag allafall brukar få en viss doft innan jag får mensen som ett tecken, men nepp!

Jag får upp hoppen som fan, men vågar ej

Hahaha vad söt du är, ja.. det blir lätt att man hamnar här på sidan!

Vi är på 9onde försöket nu, känns som en evighet dock

Kram<3
  • Halindzor
    Sobioor skrev 2019-05-18 12:42:55 följande:

Jag är (ursäkta för mkt info) lös i magen och har varit säkert 5-6 gånger på toa redan. Lätt molvärk som kommer och går men annars inget..

Hur länge har ni försökt? :)
  • Halindzor
    JohannaL92 skrev 2019-05-19 21:09:53 följande:

Hej!

Jag hoppar in här jag med, har följt tråden cirka 1 vecka nu. Har bim 22/5 eller 23/5. Håller på att bli lite galen.. Jag har mycket symtom och en ganska starkt känsla av att vara gravid, men så fort jag känner mig som vanligt är jag säker på att jag inbillar mig.

I veckan har jag mått så illa, jättetrött, hängig, gråter mer än vanligt, haft molande värk och stickningar i nedre delen av magen (har nu avtagit), kaffet smakat sump (tycker i vanliga fall att kaffe är gott). Men är så rädd att jag hittar på allt, vill bara veta nu.. Känns så osannolikt att vi skulle prickat rätt på första försöket, plus att jag inte är säker på när jag hade äl. Känns skönt att veta att vi är fler som går igenom detta :)

Välkommen!! :D

Ja, hoppas det kan betyda positivt för dig! Inte lätt o vara oss kvinnor, med menscykel med symtom som kan likna mens och en graviditet! Vi är otroliga

Imorgon är det bim +5, ingen mens. Ömma bröst, molande värk i tjejmagen och ländryggen, ikväll hade jag och sambon sex och vi har ej haft på ett tag (man är helt slut efter aktivt arbete vid äl :')

Efter samlaget, gick jag till duschen direkt och allt var som vanligt. Efter 10 min kissade jag igen, det kom ljusrosa aktig flytning/blödning?

Det är helt borta nu som tur, jag brukar kunna blöda ibland efter samlag när jag ej haft på ett tag.

Delvis om man är mer känsligare vid graviditet isåfall?

Men nu är det helt borta, kändes super om jag nu är då gravid

Jag ska ta test nu imorgon, och hoppas på plussss!!!

Och om ingen graviditet finns ens, så hoppas jag att mensen kommer ;//
  • Halindzor

Hoppas att jag är en av dom som plussar lite senare, man får ju stress när mensen är såpass sent och man inte är en av dom som plussar på bim

Jag har en känsla denna gången, denna gången måste jag vara det??

Ja uppdaterar imorgonbitti!!

• Halindzor
    jhk1988 skrev 2019-05-19 22:33:09 följande:

Heeej igen,

Jag behöver er hjälp... Tog detta test ikväll...

Anar ett liiiiitet svagt, vågar inte säga

Testa imorgon igen med morgonurin?
Svar på tråden BIM maj