• jhk1988

BIM maj

Sobioor skrev 2019-05-17 07:35:00 följande:

Alltså jag tycker ändå att jag nästan kan skymta ett extreeemt svagt plus, kanske du bara är låghormonare denna gång?

Jag tog ett clearblue early i morse (äl+11 och BIM -5) toknegativt :( fast jag visste väl att de skulle va det innerst inne. Har fortfarande noll känningar så chansen känns minimal, typ 1/10000 att jag skulle få ett plus denna månad. Såklart man är besviken men får försöka fokusera på mina guldklimpar som jag redan har <3

Jag ska testa mig idag igen och se om det är något eller om det inte är något :) Hoppas ju såklart, men det känns lite kört...

Ååååh vad tråkigt att det var negativt :( Meeen så länge mensen håller sig borta så finns det fortfarande hopp! <3 Jag håller tummarna!
  • jhk1988

Nu blev det tyvärr suddigt men ni får leva med det ;) :P vet inte riktigt när BIM är...

• jhk1988
    Halindzor skrev 2019-05-19 22:35:05 följande:

Anar ett liiiiitet svagt, vågar inte säga

Testa imorgon igen med morgonurin?

Det ska jag definitivt göra :)
  • jhk1988
    Lisa fisa skrev 2019-05-19 23:40:04 följande:

Jag ser!! Väldigt svagt, men jag ser!

Får jag fråga.... hur gör du så med den nedre bilden?

Yeay! :)

Det är en app som heter Pregnancy test checker, den är super! :)
  • jhk1988

Jag testade mig idag igen... Borde egentligen hålla mig och testa iaf varannan dag men är man testoman så är man ;) Så här såg det ut iaf...?

• jhk1988
    Gabriela11 skrev 2019-05-21 07:52:09 följande:

Jag ser 2 streck! När har du bim?

Yeay!! :D

Jag vet inte riktigt när BIM är då min mens är oregelbunden sedan jag fick barn i juli förra året. Den har varierat mellan 26-36 dagar sedan i december. Idag är jag på dag 30 och det enda symtom på mens/graviditet är typ mens/molvärk.
  • jhk1988
    Zzaara skrev 2019-05-21 09:54:04 följande:

Hej Hej.

Jag är på Äl+11 och beräknad mens den 24Maj. 

Kan man ta ett test nu ? 

Det kan du absolut göra :) Men det är ju inte säkert att det visar än, fast det kan göra det :)
  • jhk1988
    Zzaara skrev 2019-05-21 10:37:09 följande:

Vilket test tycker ni att man ska prova ? 

Jag har testat med dom billiga ifrån testlagret innan ( förra månaden ) men vet inte om dom är att lita på. 

Prova något testa tidigt-test :) Typ cb early, predictor early till exempel :)
  • jhk1988
    MiaAhlin skrev 2019-05-23 05:49:20 följande:

Bilden

Jag ser ett svagt streck på dagens test :)
  • jhk1988

Jag hoppar över till juni-tråden! Jag tog ett negativt cb digital med veckoindikator idag. Jag är på dag 32, ingen mens men känner på mig att det inte är något. Är osäker på när BIM är då mensen är oregelbunden sedan jag fick tillbaka den i december förra året efter förlossning i juli förra året... Mensen har varierat mellan 26-36 dagar...

Lycka till alla ni andra! <3

• jhk1988
    luthia skrev 2019-05-24 07:59:02 följande:

Godmorgon! Brukar predictor early ge spökstreck? För ni ser väl precis som jag två streck? Behöver inte anstränga mig för att se.

Tror som sagt att BIM är 30/5 så idag blir det ju BIM-6 och jag tror ÄL+8...

Jag ser två streck! :) Predictor early brukar inte ge spökstreck. Plus att strecket är rosa/rött. Så jag tror absolut att någonting är på gång :)
  • jhk1988

Någon mer som ser? Tog ju ett negativt cb digitalt igår och idag ser det ut så här på gravkollen... Såg klart och tydligt två streck inom tiden.

• jhk1988
    luthia skrev 2019-05-24 18:32:36 följande:

Jag ser tyvärr inget streck men det kan skilja sig mellan olika skärmar. Hoppas att du även får positivt på ett digitalt (tänker att man måste testa ett?!)

Tog ett nytt test nu. Jag tänker inte att man ?måste? ta ett digitalt :) men det har liksom blivit en grej för att verkligen bekräfta att man är gravid. Skulle det nu visa sig att det här är en graviditet så känner jag att cb

• jhk1988
    Lovalia skrev 2019-05-24 18:56:15 följande:

Jag fick ett plus på stickan imorse! Hoppas nu givetvis att allt ser normalt ut och att den lilla vill stanna. Jag hade en mola graviditet i början av 2018, så jag ska av medicinskt skäl gå på tidigt ultraljud i v.7 för att se så att det ser bra ut! Håll alla tummar att det är ett pickade litet hjärta då och att det inte finna någon mola i sikte <3

Lycka till till alla er andra! Kram!

Grattis!!! Håller tummarna för att allt ser bra ut <3
  • jhk1988
    luthia skrev 2019-05-24 18:39:14 följande:

Förlåt om jag spammar med bilder men var tvungen att testa ett till. Detta är från tento. Kissade nyss så det är inte morgonurin. Jag tycker att testlinjen är ljusrosa. Hjälp jag blir knäpp. Lever i nån förnekelse tills jag får det svart på vitt. För jag vet inte hur tillförlitliga testen är när det inte är digitalt.

BIM-6 / ÄL+8

Stort grattis!! Solklart två streck! <3 Det där från Tento är lika pålitligt som ett digitalt. :)
  • jhk1988
    luthia skrev 2019-05-25 00:13:30 följande:

Tack hörni! Jag hoppas det digitala säger samma sak <3

Det tror jag! Men vänta minst tvådagars innan du tar digitalt. För det är ännu väldigt tidigt för att ta ett digitalt. Så det kan vara falskt negativt om du t.ex. tar det imorgon och det är negativt. För tror definitivt att du ör gravid. Grattis igen! <3
  • jhk1988
    Gabriela11 skrev 2019-05-26 01:42:36 följande:

Jag ser ett super svagt streck. När hade du ÄL?

Det vet jag tyvärr inte :/ Då jag har oregelbunden mens sedan jag födde barn i juli förra året. Mensen kom tillbaka i december förra året och cykeln har sedan dess varierat mellan 26-36 dagar... är på dag 35 idag...
  • jhk1988

Nu kom mensen, så nu slipper jag grubbla mer. Stort grattis till alla som plussat och stort lycka till er andra! <3

Svar på tråden BIM maj