• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Tirin
    t123 skrev 2019-05-01 07:24:27 följande:

Jag gjorde ett test nu på morgonen men det ser blankt ut. Vet inte exakt vilken dag jag är på, tempkurvan säger att jag hade ÄL på dag 14 men jag brukar oftast ha det dag 16-18 så det känns som att det är mer rimligt. Ska jag anta det så är jag på ÄL+9 idag och då är det ju troligtvis lite tidigt, men är jag på ÄL+11 så är jag högst troligt inte gravid den här månaden. Jaja, det återstår att se! :)

Hej, jag har varit gravid 3 gånger och ett svagt streck har alltid dykt upp på äl+12, aldrig innan, hade inte räknat ut en graviditet riktigt ännu på äl+11!
  • 88Sandy
    Susanned skrev 2019-05-01 08:04:59 följande:

Stort grattis 88sandy!!! :)

Tusen tack snälla du:D
  • 88Sandy
    Bebbelover skrev 2019-05-01 08:10:56 följande:

Grattis 88Sandy! :D

Jättetack:) har inte riktigt förstått det ännu bara:p
  • 88Sandy
    grossess skrev 2019-05-01 08:11:20 följande:

Grattis 88sandy! =)

Åh, tack så mycket:D jag är jätteglad men samtidigt supernervös haha
  • legenden123

Grattis 88Sandy!!

Testade du på bim? Hade du några symtom? ??

• 88Sandy
    legenden123 skrev 2019-05-01 08:42:13 följande:

Grattis 88Sandy!!

Testade du på bim? Hade du några symtom? ??

Tack snälla du:) Jag hade bim nu i månadsskiftet, lite osäker på dagen. Men ganska precis på bim testade jag:) kanske att det var bim +1. Nja, egentligen inga tydliga symtom, mycket har nog varit inbillning också:p Men jag började gråta när jag och min sambo hade en diskussion, inte ens i närheten av tjafs, men ändå så brast jag ut i gråt haha. Han fattade ingenting men jag hade mina aningar då, det var på ca bim -3.
  • t123
    Tirin skrev 2019-05-01 07:58:27 följande:

Hej, jag har varit gravid 3 gånger och ett svagt streck har alltid dykt upp på äl+12, aldrig innan, hade inte räknat ut en graviditet riktigt ännu på äl+11!

Roligt att höra, jag hoppas på detsamma för mig! :) Kan ju vara så att jag bara är på äl+9 också och då känns det definitivt för tidigt. Har inga direkta symtom som jag inte brukar ha innan mens heller, förutom möjligen att jag inte har någon mensvärk de här dagarna som jag brukar ha ett tag innan själva mensen dyker upp. Men har två barn och vet att det i alla fall för mig är svårt att greppa efter symtom innan bim, för mina är ganska lika vare sig det är mens eller graviditet på gång. Får ha lite tålamod nu helt enkelt :)
Svar på tråden BIM maj