BIM maj
Hoppar in här i tråden! Hade bim den 10/5 och plussade igår 12/5 efter 4 försök så himla glad! Hoppas det går hela vägen nu
Hoppar in här i tråden! Hade bim den 10/5 och plussade igår 12/5 efter 4 försök så himla glad! Hoppas det går hela vägen nu
Tack så mycket tjoppa12! Nej inte en enda mår som vanligt därför man blir lite nojjig! Trodde verkligen inte jag skulle plussa denna månaden då vi barahaft sex 3 gånger under min fertila period och tidigare månader kanske 10 ;)
Enda symptom jag har för tillfället är öm livmodertapp och lite finnar i pannan (som jag aldrig brukar ha men de kan ha andra anledningar, tex stress kanske? Vattniga flytningar så de lixom blir lite fuktigt i trosan (ursäkta mycket info) men inte så de direkt rinner *s*.
Jag är nyfiken på:
*Vilka symptom har ni?
*Vet ni på vilken dag efter ÄL ni är nu i skrivande stund?
*Ni som har plussat vilken ÄL+ dag har ni testat på?
*Ni som inte har testat än, vilken dag tänker ni börja testa?
Många frågor hihi men BIM säger inte så mycket då vi tjejer har rätt olika cykler så vilken dag man har plussat (tex BIM-4) säger inte så mkt igentligen :P
Kram <3
Näää förresten äl+14 är jag på
Är på ÄL+11 idag och plussade! Trodde inte det skulle gå på första försöket! <3
För de som är intresserade får ni gärna följa resan + symptom osv på min blogg,
nouw.com/michaelajohansson/gravid-35928162
Lycka till allihopa!
Men nu ni.. nu kliar det i fingrarna!! Jag är på bim idag, än så länge ingen mens och absolut inga känningar efter mens. Idag när jag vaknade kände jag en tanke typ som " men åh ..såklart jag inte är gravid" . Igår kväll kändes det tvärtom. Jag försöker mig verkligen från att testa nu ikväll för jag vill testa på morgonurin, men jag vet inte om jag kan vänta ?? :( Jag fick en tanke att jag skulle testa och nu villllll jag. Rädd för negativt resultat också såklart...
Håll dig i 4a timmar utan att dricka något :D testa sen ;)
Ja bara du inte kissat på några timmar så, jag testade först på kvällen och fick då detta positiva :)
Oooh ja testa testa!!!! <3Välkommen håller tummarna för er!!
Alltså... Helt seriöst, jag sitter här på toa med en behållare med mitt kiss hahah...har inte kissat sen typ halv fyra. Vågar inte stoppa ner stickan??
Det var väääldigt negativt, tråkigt då man hade sån magkänsla denna gången! Mennnn men, så länge mensen håller sig borta så håller jag hoppet uppe. Annars får man siktar på marsbebis
Äsch hade inte uppdaterat sidan så såg aldrig att du svarat :/ . Men som du själv skriver, håll hoppet uppe, finns MÅNGA som är låghormonare <3 och att du inte har fått mens är ju väldigt positivt!
Ååh nej :(. Hade du bim idag ? Om intr mensen dyker upp om några dagar kan du ju ta ett nytt. Annars är det bara å försöka nästa månad ?
Har inte varit inne här på så länge eftersom jag fick negativa gravtester, men mensen är nu fem dagar sen! Så håller fortfarande hoppet uppe, på att jag testade för tidigt !
Någon som kan se svagt streck mer än jag? Är på ca äl+8 idag, det nedersta är taget imorse. Någon som vet om man brukar få missvisande skuggor på rfsu?
BIM + 14
Skulle alltså haft mens 10 maj.
Negativt på testet i morse
Blir tokig! Har aldrig varit så sen i mitt liv... inte ens i närheten..
Någon som är/har varit i samma sits? Erfarenheter?
Bim+9 idag, ingen mens ännu. Väldigt ömma bröst. Testade ju negativt för ca 8 dagar sedan, trodde det var kört. Nu vet jag inte längre, har inte haft möjlighet att testa. Borde nog göra det igen, hoppas mensen inte bara är seeen! Har dock inga andra symtom
Plussade ikväll :)
Hoppar över till junitråden.. :(