• Sobioor

BIM maj

Tjoppa12 skrev 2019-05-14 20:05:11 följande:

Alltså... Helt seriöst, jag sitter här på toa med en behållare med mitt kiss hahah...har inte kissat sen typ halv fyra. Vågar inte stoppa ner stickan??

Huuuuur gååår det????? :D :D :D 
  • Sobioor
    Tjoppa12 skrev 2019-05-14 20:23:30 följande:

Det var väääldigt negativt, tråkigt då man hade sån magkänsla denna gången! Mennnn men, så länge mensen håller sig borta så håller jag hoppet uppe. Annars får man siktar på marsbebis

Äsch hade inte uppdaterat sidan så såg aldrig att du svarat :/ . Men som du själv skriver, håll hoppet uppe, finns MÅNGA som är låghormonare <3 och att du inte har fått mens är ju väldigt positivt!
  • Sobioor

Ni andra med BIM 22/5 när tänker ni testa er?

Är på ÄL+9/ BIM-7 idag & mina "symptom" är följande:

Har en hård tapp som känns bakåtlutad, den känns relativt torr och enligt va den borde enl cykeln. Dock har jag börjat få flytningar igen som är vita och ett mellanting av milky & creamy, vet inte va de skulle betyda, om de ens gör det -_-. Ont i korsryggen men det är inte helt ovanligt annars heller. Känner mig fortfarande inte speciellt hoppfull då jag ändå har en magkänsla av att jag inte är gravid, så kanske därför jag inte känner mig så peppad på att slösa pengar på test :/. Jag som brukar vara en testoman..

Hur tidigt kan man annars ta Clearblue digital? Någon som vet?

Nån mer som är på ÄL+9 idag?

• Sobioor
    lovalivet skrev 2019-05-15 09:25:08 följande:
    Hej! Jag är också på ÄL+9 BIM-7.

Tog ett test nyss, så himla onödigt, det visade såklart inget. I förrgår natt är jag typ 100 % säker på att jag kände ägget fästa. Jag har även gjort det vid mina tidigare graviditeter.. Så det är ju för tidigt än för att synas på test. Men kan inte låta bli Nu måste jag ju åka och köpa fler :p
    Va roligt att vi är på exakt samma dagar :D vilket test använde du? Brukar din mens alltid va punktlig? Min kan va lite lurig men borde till 99% komma den 22/5. Har du några symtom? Jag har bara ett vanligt rfsu (det röda) graviditetstestet hemma och ja försökte testa det sist då jag va på äl+11 men de visade inget :P Vill kissa på det nu rent spontant men ja vet att det är så onödigt att jag skiter i det haha. Ska nog köpa ett digitalt i morgon så får vi se när jag vågar testa :O
    Enniie skrev 2019-05-15 09:49:49 följande:
    Jag har bim den 21. Tänkte testa i helgen, typ söndag. Har under alla mina 5 graviditeter testat 3-6 dagar innan mens.
    Åh å skiljer det inte mycket :D vet nu när du hade ÄL? Vilket test tänker du köra på? Är detta din första graviditet/första barn? Har du några symptom?
  • Sobioor
    Dimman skrev 2019-05-15 12:36:56 följande:

ÄL +6/7, vet inte helt säkert. Tänker att det är för tidigt att känna något vilket jag tycker är rätt skönt. Vi är på vårt andra försök och förra månaden hade jag molvärk i princip från ägglossning och hann googla mig internet runt på symptom som skulle bekräfta att jag var gravid. Slutade dock med att mensen kom två dagar tidigt med världens mensvärk och störtfloden.. Så.. jag försöker vara lugnare nu. Har inga symptom idag och försöker att inte känna efter, får bara ångest och stress av det. Vill istället bara vara lugn i den här processen och inte låta det ta för mycket av mitt känsloliv. Den dagen jag vet att jag är gravid däremot, då ska det firas.

Tänker inte testa förrän mensen eventuellt är sen. Men spännande att följa er andra som gillar att testa tidigt :)

Åh jag önskar verkligen att jag kunde va lik chill som dig <3. Som du beskriver så tar det massvis av ens känsloliv, och energi. Önskar jag hade ett knep så jag inte alls behövde tänka haha
  • Sobioor
    Butembobaby skrev 2019-05-15 18:03:30 följande:

Äl+9 idag :)

Inte lika mycket illamående idag, och nedstämdheten har gått över i något slags lyckorus. Hormonell much? Hahaha

Har även kvar metalsmaken i munnen och har varit JÄTTE hungrig hela dagen!

Ska testa ikväll när jag kommer hem tänker jag :)

Åh va spännande! Samma som mig (äl+9) när har du BIM?

Vilket test ska du använda dig av?

Håll oss uppdaterade <3
  • Sobioor
    Butembobaby skrev 2019-05-15 18:20:39 följande:

Åh! Roligt att synca! Räknar jag med min vanliga lutealfas på 13 dagar har jag BIM den 19/5 :)

Hade sen ÄL denna månad, så är inne på dag 29 i cykeln redan

Verkligen! Jag är inne på dag 24 hade äl tidigare än vad ja brukar ha. Håller tummarna att de visar positivt för dig <3
Svar på tråden BIM maj