BIM maj
Det är inte lätt! Speciellt inte när man är redo och längtar så mycket <3
Det är inte lätt! Speciellt inte när man är redo och längtar så mycket <3
Spännande! Jag fick negativt igår med testlagrets stickor, men det säger ju inte så mycket såhär tidigt, så är fortfarande hoppfull :)
Låt tiden tills på fredag gå fort då med andra ord! :)
Min cykel har varierat mellan 26-36 dagar sedan mensen kom tillbaka i november förra året efter förlossningen. Så jag har ingen aning om hur lång min menscykel är nu... Innan sonen kom till världen förra året, så hade jag en cykel på 30-32 dagar. Men jag kan inte ha så lång cykel denna gång med tanke på att jag typ testat svaaaaagt positivt redan i lördags och då var jag på cd 20...
Så spännande! Håller tummarna så hårt att du är gravid! <3
Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)
Hej!! Min mens var beräknad idag, men inte alls kommit och finns inga tecken på det heller som jag brukar få. Ljusbryna flytningar först osv men nepp
Jag har tagit gravtest men bara negativt
Har alltid regelbunden menscykel på 30 dagar.
Jag är ett frågetecken, men vem vet det kanske kommer under dagen eller imorgon
Ja precis, så tänker jag med. Jag använder testlagret :)
Hoppas att mensen inte kommer av bra mening, har varit ganska låg dessa dagar övrigt o gett upp hoppet för denna månaden. Men då kommer ej mensen? Då får man lite hopp igen
Men som sagt, kanske kommer den senare
Återstår o ser.. ;(
9 och 10 dagar efter ÄL har jag fått svaga plus
Testade positivt med clearblue testa tidigt test + digitala på äl+11. Jätte tydliga resultat så hade nog kunnat se de redan äl+9-10 om jag hade vågat prova :s
BIM + 1 , tog ett test imorse , vad tror ni???
Hej igen, tror att det inte blir något denna månad ändå. tog test igår efter att inte ha testat mig sedan i lördags. Det var inte alls lika tydligt plus igår :( Meeen mensen är fortfarande inte här och jag är grymt osäker på när BIM är då min mens varit ganska oregelbunden sedan jag fick tillbaka den efter förlossningen i juli 2018. Fast någonting säger mig att mensen kommer komma. Min BIM kan vara allt mellan imorgon till den 30/5... Jag hade äl-känningar runt den 1-2/5. Så tycker att det borde visa sig nu? :/ Jag ska testa mig igen imorgon om mensen inte kommit.