• Sobioor

BIM maj

jhk1988 skrev 2019-05-18 02:06:36 följande:

Nu blev det tyvärr suddigt men ni får leva med det ;) :P vet inte riktigt när BIM är...

Tycker mig se något på den nedersta :D men lite svårt att tyda. Fortsätter hålla tummarna <3 
  • Sobioor
    SamiraBudva skrev 2019-05-18 04:34:43 följande:

Har bim idag och ska iväg och köpa ett test snart. Faktiskt inte planerat något men har känt mig lite konstig???? spännande

Åh va spännande <3 håller tummarna för dig! Uppdatera gärna!
  • Sobioor

Liten update (om någon läser och har liknande kanske de kan va till hjälp för någon).

Det har inte kommit mera blod, bara lite rosa på pappret, men jag har börjat få molvärk så de känns som om detta kan va lugnet före stormen :/ Vågar inte testa mig mera nu utan om mensen (mot förmodan) inte kommer nu så väntar jag åtm till BIM som är på onsdag 22/5.

Blir så besviken, brukar inte alls ha såhär och framförallt inte att det börjar på äl+11 och bim-5 .. så dumt! Funderar såklart om det kan va ett blodkärl som sprack men de tvivlar jag starkt på, har aldrig varit med om det tidigare. Men ja, nån gång ska ju va den första :P

Kram alla

• Sobioor
    Halindzor skrev 2019-05-18 06:01:27 följande:

Bim+3 och ingen mens än.. och negativt på stickan

Blir så ledsen, besviken o undrar vad som fan händer

Inte tecken på mens, så många tankar nu har jag men inga svar

Är min mens ibland försenad så skulle den antingen komma igår eller NU

jag saknar ej den men om den ändå ska komma?!?

Jag hoppas över hela mitt hjärta att jag är gravid, men varför negativt då??

Fan va ja e ledsen o trött

Åh känner med dig verkligen <3 känner mig också väldigt nere just nu :(

Finns det något du kan göra idag som får dig att slappna av och som du mår bra utav? Om du tex är en sån tjej som gillar manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling osv. Kanske unna dig nåt sånt så du slipper fundera på allt de här om än så bara för en dag/några timmar? Det är ju skitsvårt att inte analysera sönder allt när man inte får sin mens, då är det skönt att försöka sysselsätta sig med annat så att man får lite avkoppling och mindre stress <3. J

ag är inne här typ 50 gånger om dagen och ibland känns det nästan som om jag pratar med mig själv xD. Skulle nästan behöva ta ig till av mina egna råd (fniss)

Vilket försök är ni på?

Kram
  • Sobioor
    Cic94 skrev 2019-05-18 06:31:53 följande:

Vaknade såklart väldigt tidigt på ledig dag på grund av nerver!

Åh wow grattis!!! Vilken dag är du inne på  (äl och bim)? <3
  • Sobioor
    Sobioor skrev 2019-05-18 06:38:11 följande:
    Åh wow grattis!!! Vilken dag är du inne på  (äl och bim)? <3
    Såg nu va du skrev igår, fasen va roligt, stort grattis igen <3 <3 
  • Sobioor
    zebrans skrev 2019-05-18 09:38:23 följande:

ÄL+21 vågade jag mig på ett test. Hann knappt blinka :-O

wow sådär fick jag med yngsta dottern haha hade då dock ingen aning om att jag va gravid xD STORT GRATTIS! <3 
  • Sobioor
    zebrans skrev 2019-05-18 10:16:08 följande:

Tack! Håller tummarna för dig <3

Tack snälla, har inte kommit mer blod eller nåt sånt.

Kan en nidblödning/implantationsblödning ske så sent som äl+11? De första som kom ut va lixom som strimmor av blod i genomskinlig "slem" eller va jag ska säga, jättekonstigt. Följt av lite rosa/aprikosfärgade flytningar och nu ingenting. Ska det är bara att vänta och se men man blir ju konfunderad xD
  • Sobioor
    zebrans skrev 2019-05-18 11:37:54 följande:

Det tror jag absolut att det kan! Har du några symptom?

Jag är (ursäkta för mkt info) lös i magen och har varit säkert 5-6 gånger på toa redan. Lätt molvärk som kommer och går men annars inget..
  • Sobioor
    Mela88 skrev 2019-05-18 14:00:04 följande:
    Så hade jag exakt när jag väntade sonen.

Min blödning denna måndag är troligtvis ingen nidis dock. Har tydligen skör livmoderslemmhinna enligt läkaren jag var hos igår.
    Är det sant?? Då kanske jag vågar hoppas lite (men bara lite) <3 tack för att du delar med dig :) hurså, varför va du hos läkaren (sorry att jag frågar du kanske har eller inte vill berätta).

kram
  • Sobioor
    Halindzor skrev 2019-05-18 17:50:32 följande:
    Tack för stöttningen!! Vi åkte iväg på lite kalas idag, handlade osv..

Inte så mycket märkvärdigt, har ingen ork eller lust. Haft huvudvärk hela dagen och lite illamående, har väldigt ömma bröst med...

Fortfarande inte mens som tur, och inte tecken på det. Jag allafall brukar få en viss doft innan jag får mensen som ett tecken, men nepp!

Jag får upp hoppen som fan, men vågar ej

Hahaha vad söt du är, ja.. det blir lätt att man hamnar här på sidan!

Vi är på 9onde försöket nu, känns som en evighet dock

Kram<3
    Halindzor skrev 2019-05-18 17:51:23 följande:
    Hur länge har ni försökt? :)
    Mycket kan gå bara av lite hopp <3 skönt att du har kommit ut lite och träffat folk. Även om suget inte är där så får de säkert tankarna på annat, om så än för bara några minuter.

Detta borde va vårat 4e försök bara. Fick MF förra månaden så är osäker på hur man räknar med det. Kram

• Sobioor

Nu blöder jag för fullt så hoppar ur denna tråd nu. Lycka till alla!

Kram

Svar på tråden BIM maj