• silver33

    String allt vanligare...

    Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.


    Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.


    Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.


    Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.


    Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?


    Vad är era tankar om detta?

  • Svar på tråden String allt vanligare...
  • Aikido

    Jag tror du har fel. Var på stranden häromdagen. Såg inte en människa iklädd stringbikini.

  • silver33
    Aikido skrev 2019-04-11 17:05:19 följande:

    Jag tror du har fel. Var på stranden häromdagen. Såg inte en människa iklädd stringbikini.


    Haha :) Det är ju april nu :)
  • Anonym (String...)

    Jag är mycket nöjd med min rumpa och gillar att ha string på stranden och få "betalt" för alla gymtimmar. Älskar att sola långt från stranden och vattnet så jag kan gå hela vägen till bryggan och veta att killarna uppmärksammar min sexiga röv. I'm lovin it!

  • Anonym (Badstranden)

    Var ganska nyligen i Kenya och det var många italienare där. Kvinnorna hade nästan uteslutande stringbikini på sig och med rätt kroppsform är det väldigt snyggt tycker jag.

  • silver33
    Anonym (Badstranden) skrev 2019-04-11 18:13:57 följande:

    Var ganska nyligen i Kenya och det var många italienare där. Kvinnorna hade nästan uteslutande stringbikini på sig och med rätt kroppsform är det väldigt snyggt tycker jag.


    Håller med!


    Har dessutom sett män med string på stranden, men det är nog inte lika accepterat. Än...

  • cosinus

    när det gäller män så stämmer inte less is more :) män gör sig i mitt tycke bäst i boxer eller möjligen nakna. Det där mellan går bort.

    På kvinnor kan string vara snyggt. Jag har def sett en ökning förra sommaren. Däremot har jag djävligt svårt att förstå att man som småbarnsmorsa väljer det plagget på ett familjebad när man behöver stå med arslet i vädret och hjälpa ungarna en icke försumbar del av tiden. Förra sommaren såg jag en unge som kollade bakåt på sin jagande kompis bränna rakt in mellan skinkorna på en mamma med string som stod dubbelvikt och hjälpte en annan unge.

    Så med risk för att vara konservativ och tråkig så tycker jag string gör sig bäst på badplatser som inte främst riktar sig till barnfamiljer, och på rätt rumpa :)

  • jos79

    Extremt osexigt på män så att det skulle bli vanligare hoppas jag verkligen inte! Hade skrattat så jag fick ont i magen om min man tagit på sig det. Jäkligt obekvämt så jag har aldrig det heller.

  • Anonym (Bi killen)

    Jag är 48-år och använder string kalsonger dagligen och har även string badbyxor,det är de skönaste att ha på sig.

  • dream on

    Det hoppas jag inte. Tycker string är ganska fult, i synnerhet på män.


    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • dream on
    cosinus skrev 2019-04-11 18:43:24 följande:

    när det gäller män så stämmer inte less is more :) män gör sig i mitt tycke bäst i boxer eller möjligen nakna. Det där mellan går bort.

    På kvinnor kan string vara snyggt. Jag har def sett en ökning förra sommaren. Däremot har jag djävligt svårt att förstå att man som småbarnsmorsa väljer det plagget på ett familjebad när man behöver stå med arslet i vädret och hjälpa ungarna en icke försumbar del av tiden. Förra sommaren såg jag en unge som kollade bakåt på sin jagande kompis bränna rakt in mellan skinkorna på en mamma med string som stod dubbelvikt och hjälpte en annan unge.

    Så med risk för att vara konservativ och tråkig så tycker jag string gör sig bäst på badplatser som inte främst riktar sig till barnfamiljer, och på rätt rumpa :)


    Instämmer. Vill jag se någons rumpa klär jag helst av den själv.

    Ha ha! Bilden! Bam!
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
Svar på tråden String allt vanligare...