• silver33

String allt vanligare...

Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.

Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.

Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.

Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.

Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?

Vad är era tankar om detta?

• Svar på tråden String allt vanligare...
  • Anonym (Manfred)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-08-12 19:48:07 följande:
    Kanske bäst för alla att du provar dig fram med något annat
    Hur menar du? Jag konstaterade ju att jag inte använder string, jag använder normala boxershorts. Vet inte vad jag ska prova mig fram till?
  • Anonym (H)
    Anonym (Manfred) skrev 2019-08-12 19:36:19 följande:
    Kan tyvärr inte se annat än Günther eller Borat när jag hör män med string, alternativt tyska bögar på 80-talet med mustasch. Det blir en lite löjlig känsla över det hela. Men visst, är det bekvämt så kör på.

Har själv givetvis inga planer på att använda string, och av allt att döma är det inget någon av mina vänner har heller.
    Samma här
  • Anonym (HannaSophia)
    Akeelena skrev 2019-08-12 16:31:58 följande:

Perfekt!!!

Hittade du något fint som du blev sugen på?
  • Anonym (Madde)

Tycker stringbikini är sjukt smaklöst och ger ett trashigt intryck. Stringkalsonger på män är ännu värre, blä! Har aldrig sett en man med string och hade min sambo haft det när vi träffades hade jag faktiskt asgarvat och han hade definitivt inte fått doppa.

• Akeelena
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-08-12 23:25:17 följande:

Hittade du något fint som du blev sugen på?

Ja önskelistan blev lång
  • Anonym (HannaSophia)
    Akeelena skrev 2019-08-13 10:28:39 följande:

Ja önskelistan blev lång

Tangaland är väldigt prisvärt till trots för svag krona. Fraktfritt från 50 EUR och så slipper du moms och tull, ganska snabba på att leverera åxå. Har handlat massor där!
  • Akeelena
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-08-13 12:17:28 följande:

Tangaland är väldigt prisvärt till trots för svag krona. Fraktfritt från 50 EUR och så slipper du moms och tull, ganska snabba på att leverera åxå. Har handlat massor där!

Ska definitivt provas, tack
  • Anonym (HannaSophia)
    Akeelena skrev 2019-08-13 12:42:28 följande:

Ska definitivt provas, tack

Kul - berätta gärna hur det går och vad det blir!

Har du tips på några spanska märken? Vad har du?

Finns en tillverkare i Barcelona som gör coola och dyra stringbikini - har ännu inte beställt där

Catbikinis.com
  • Akeelena
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-08-13 13:25:17 följande:

Kul - berätta gärna hur det går och vad det blir!

Har du tips på några spanska märken? Vad har du?

Finns en tillverkare i Barcelona som gör coola och dyra stringbikini - har ännu inte beställt där

Catbikinis.com

Jag har ett märke som heter rae vanliga string med tieside inget märkvärdigt bara snygga å låga
Svar på tråden String allt vanligare...