Kvinna 45+, hur ska en man se ut?
Anonym (Badbollen) skrev 2023-02-23 08:21:17 följande:
Jag har aldrig haft en tjej så jag är osäker, känner mig otillräcklig, dåligt självförtroende. Det är mycket som jag inte behövde höra när jag var yngre. Och det är mycket som jag inte behövt höra sen jag blev vuxen heller. I mitt fall så är det ofta kvinnor som kommenterat och jag kan se hur dom hycklar när jag ser vilka män dom själva väljer.Livet är sällan perfekt för någon, ibland ger livet en smällar. Skillnaden är att vissa utvecklas av det och andra gör inte det utan fastnar. Och du har tyvärr fastnat. Genom åren har många rekommenderat dig att gå i terapi men det har du alltid vägrat... och eftersom du vägrar ta den hjälp som finns att tillgå så kommer du heller ingen vart utan går bara runt runt runt vilket är väldigt synd för hade du sökt hjälp för säg 20 år sen så hade du kanske haft familj och barn vid det här laget och mått betydligt bättre.
Så summa summarum, du har valt din situation själv genom att vägra söka hjälp för dina problem och det kan du inte skylla på någon annan.