Inlägg från: Anonym (Malin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Malin)

Kvinna 45+, hur ska en man se ut?

Anonym (Alexander L) skrev 2022-03-03 09:05:34 följande:
    Så om man träffar en tjej som man blir ihop med, så handlar det om tur.
    Om man inte träffar en tjej och blir ihop med, har man otur då?
    Hur fick du det till tur och otur?
    Ökar man sitt umgänge ökar chanserna att träffa nån man passar med, det är enkel statistik, inget man fått fram i en spåkula.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Idealet är) skrev 2022-03-03 17:52:17 följande:

Idealet för en mans fysik är styrkeatleten Brian Shaw, så som han ser ut numera i karriären, nu när kroppen mognat lite.

En annan snygg fysik hade Hafthor Bjornsen, samma sport, innan han rasade i vikt. 

Tänk bodybuilder fast i kombination med dad bod. En muskulös dad bod och lång, över 190cm.

Ser du ut så lär du inte ha problem med damer.

Idealet för vem?
    Jag har aldrig hört nån kvinna uttryvka att de bill ha en bodybuilder, varken irl eller på forum, jag tror det är mäns ideal för män som avses.
  • Anonym (Malin)
    KatjaL skrev 2023-06-29 13:38:58 följande:

Säger bara, Alexander Skarsgård. Han är en av få kändisar med välbevarat utseende. Blev så ledsen när jag ser att Göran Gillinger har förfulat sig, skaffat skägg och blivit kraftig, han som var sååå läcker som yngre.

Stora skägg på karlar är fult och får dem bara att se äldre ut, tyvärr har det ju blivit "hett" och trendigt. Förstår det verkligen inte.

Kraftig? Vardå!
    https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/9zoxWE/goran-gillinger-50-ar-firar-i-thailand
  • Anonym (Malin)
    Polyrytm skrev 2023-06-29 14:11:42 följande:
    Han börjar se ut som gitarristen i Dream Theater. John Petrucci. Typ samma skägg och rätt lika i övrigt.
    Tycker du nånav dem är kraftig?
Svar på tråden Kvinna 45+, hur ska en man se ut?