• Anonym (Ledsen)

    Vart kan jag få hjälp i Sverige med mina missfall?

    Precis haft mitt femte missfall och börjar nu bli riktigt trött. Jag är slut både kroppsligt och själsligt. Jag har gjort utredning på mitt sjukhus där man ej hittade något fel. Jag är så ledsen, känns som det inte finns nån mer hjälp att få. Känns som det hade varit lättare om jag inte kunnat bli gravid, då hade jag fått mer hjälp. Men bara för att jag KAN bli gravid tag det stopp. Jag undrar om någon har fått hjälp här i Sverige? Vart har ni sökt er? Snälla skriv till mig!

  • Svar på tråden Vart kan jag få hjälp i Sverige med mina missfall?
  • Anonym (vet ej)

    Vet inte. Om någon vet så blir jag också glad. På mitt sjukhus sa de att om man får missfall före vecka 6 så räknas det inte som något som kräver vård/utredning så enligt dem har jag bara fått 2 #riktigamissfall, de andra 6 räknas inte för att de var för tidigt.

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (vet ej) skrev 2019-04-15 11:02:08 följande:

    Vet inte. Om någon vet så blir jag också glad. På mitt sjukhus sa de att om man får missfall före vecka 6 så räknas det inte som något som kräver vård/utredning så enligt dem har jag bara fått 2 #riktigamissfall, de andra 6 räknas inte för att de var för tidigt.


    Tycker det var konstigt av sjukhuset att säga så, jag har haft missfall före v 6 och jag har fått missfallsutredning
Svar på tråden Vart kan jag få hjälp i Sverige med mina missfall?