Inlägg från: Anonym (Slippa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slippa)

Fråga till låg-lustade fruar

Ja det skulle vara skönt att slippa ställa upp på sex mer. Jag tycker inte sex är skönt, så jag skulle gladeligen slippa det.

• Anonym (Slippa)
    Anonym (Tanke) skrev 2019-04-16 19:06:26 följande:

Många repliker för en fråga jag ärligt trodde skulle dö ut fort.

Kortfattat, jag vet ej varför det har blivit så här, vi båda tar om om våra utseenden, hem och barn, så i teorin, så borde vi ha hittat tillbaka.

Under alla våra år så har jag vid ett fåtal tillfällen varit den som kommit först, och alltid försökt tillgodose hennes behov.

Nu på sistone, har det nästan känts så där lite halvhjärtat att det varit för MIN skull, och därför skrev jag slutligen här.

Nu har jag inte skrivit i FL det första jag gjorde, varit närvarande och läst många trådar, tagit del av många råd som getts, vilken då gav upphov till min fråga.

Hon njuter väl inte av sex kanske?
  • Anonym (Slippa)
    Anonym (?) skrev 2019-04-16 22:10:43 följande:

Jag brukar då se till att frun blir ordentligt tillfredsställd. Ett par tre orgasmer per gång. Ändå vill hon sällan, det har inte förändrats efter 20 år, trots att jag blivit bättre på att tillfredsställa henne.

Jag tror fortfarande att kvinnor - särskilt de som fött barn - är rätt ointresserade av sex när allt kommer omkring. Det finns undantag men de är inte många.

Min man tror också att jag får orgasm varje gång vi har sex.
  • Anonym (Slippa)
    Anonym (Gnäll lagom) skrev 2019-04-17 20:07:58 följande:

Är inte det väldigt elakt av dig?

Nej det tycker jag inte. Är väl mer elakt att säga att jag inte njuter av sex eller kan komma av sexet.
  • Anonym (Slippa)
    Anonym (Gnäll lagom) skrev 2019-04-24 10:45:48 följande:

Nä, det där är bara så respektlöst. Så hade jag aldrig kunnat göra min mot partner. Ett sexliv i lögn. Har du inte ens pratat med honom om det?

Självklart har jag gjort det. Men jag tror inte han riktigt förstod då han själv alltid njutit av sex, haft mycket sexlust och inte har några problem med att få orgasm.
Svar på tråden Fråga till låg-lustade fruar