• Anonym (Fru)

    Lovligt otrogen

    Hej,finns andra kvinnor som lovligt har älskare och då även på egen hand? Mvh

  • Svar på tråden Lovligt otrogen
  • Anonym (muff)
    Anonym (Man) skrev 2019-04-18 05:33:28 följande:
    Du menar att om hon skulle ha sex med en svart man så skulle hon inte komma tillbaka till mig? Tja det finns alltid en risk att man träffar någon ny men vi är rätt säkra på vårt förhållande och hur vi känner för varandra så jag skulle ge henne möjligheten att vara med någon annan utan att vara otrogen
    nej jag menade om hon gillar sex mer med någon annan än dig
  • Anonym (Man)
    Anonym (muff) skrev 2019-04-18 23:50:33 följande:

    nej jag menade om hon gillar sex mer med någon annan än dig


    Ja, det är ju alltid en risk har jag förstått. Jag vill ju inte förlora henne för gott. Vi har typ barn och hus tillsammans. Men även om hon gillar sexet bättre och sedan kommer tillbaka får hon ligga med honom.
  • Anonym (Fru)
    Pussan skrev 2019-04-18 22:27:53 följande:
    Samma här också, det är härligt. Vi har båda frihet men min Lover blir nog mera tänd av att jag knullar andra än av att han själv gör det. Gör ju inte mig något...
    Men visst, han träffar någon gång någon annan, t ex på jobbresor med tråkiga hotellnätter. Och vi berättar alltid för varandra, det är rena tändvätskan!
    Instämmer! Absolut tändvätska här med då maken kommer hem och jag berättar om dagens besök. Han vill veta var,hur många gånger osv osv. Ibland har besöket lite bråttom,andra gånger kan det bli flera sköna timmar i sängen!
  • Anonym (maken)

    Min fru har också en älskare. Jag har alltid varit stag och hon har större sexlust än vad jag har, så det är perfekt. Min fru besöker honom i snitt mellan en och två gånger i månaden, och det har även hänt att hon har sovit över hos honom.

    När min fru träffar honom så brukar hon vara där i några timmar för att bli ompysslad. Saker som bubbelbad, erotisk massage, eller att han har knullat henne. Det är alltid väldigt spännande när hon kommer hem och berättar vad hon har varit med om.

    Det är inget cuckold i vår relation, det vill säga, jag är inte undergiven. När hon har varit hos honom så ligger vi i princip alltid direkt när hon kommer hem, och i övrigt så har vi ett normalt sexliv.

  • Mierdaz

    Min dröm hade varit att få en annan mans fru att njuta ordentligt framför sin man eller över telefon. 

  • Anonym (Fru)
    Mierdaz skrev 2020-08-30 14:20:48 följande:

    Min dröm hade varit att få en annan mans fru att njuta ordentligt framför sin man eller över telefon. 


    Min man har både sett på och hört mig komma i telefon. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (maken) skrev 2020-08-30 13:43:20 följande:

    Min fru har också en älskare. Jag har alltid varit stag och hon har större sexlust än vad jag har, så det är perfekt. Min fru besöker honom i snitt mellan en och två gånger i månaden, och det har även hänt att hon har sovit över hos honom.

    När min fru träffar honom så brukar hon vara där i några timmar för att bli ompysslad. Saker som bubbelbad, erotisk massage, eller att han har knullat henne. Det är alltid väldigt spännande när hon kommer hem och berättar vad hon har varit med om.

    Det är inget cuckold i vår relation, det vill säga, jag är inte undergiven. När hon har varit hos honom så ligger vi i princip alltid direkt när hon kommer hem, och i övrigt så har vi ett normalt sexliv.


    Låter som jag skulle vilja ha det här hemma. Jäklar vad hett att få hem henne efter en bortamatch
  • Mierdaz
    Anonym (Fru) skrev 2020-09-01 13:42:05 följande:
    Min man har både sett på och hört mig komma i telefon. 
    Härligt.

    Det hade varit en dröm det. 
  • Sexlicens
    Anonym (Fru) skrev 2020-09-01 13:42:05 följande:

    Min man har både sett på och hört mig komma i telefon. 


    Önskar det fanns fler som dig och din man:)

    Ingen svartsjuka alls?

    Skulle själv vilja träffa en gift kvinna för nöjsam samvaro, gärna där mannen vill lyssna via telefon - och/eller se foton och små filmklipp när hon kommer hem till sin man.

    Danne i Värmland
  • Anonym (Fru)

    Nej han är inte svartsjuk alls. Jag var orolig för det i början,men han tänder oerhört på att jag har en älskare. Jag tar hand om hans uppdämda behov när han kommer hem genom att berätta och visa bilder på dagens lek i vår säng.

Svar på tråden Lovligt otrogen