• Anonym (Moroten)

Orange urin

Jag kissar Orange kiss. I onsdag hade jag hög feber, ont kroppen och mådde skit. Igår feberfri men mådde fortfarande kasst. Idag helt ok, trött och huvudvärk. Började kissa Orange igår. Om över njurarna och fram, ner mot snippan. Värken baktill har jag haft väldigt länge, värken framåt/neråt på höger sida kom igår. Ingen skarp smärta alls, mest molande.

Vad kan det vara, uvi?

• Svar på tråden Orange urin
  • lövet2

Det blir akuten för din del. Ring 1177 och räkna upp symptomen, så säger de vart du ska och hur bråttom de tycker det är.

• Anonym (Moroten)

Va?! Fattar inte om du är ironisk eller allvarlig.

• Anonym (Solllll)

Hej hur gick det åkte du till akuten?. Det låter inte bra. Krya på dig

• Anonym (Annabus)

Hej

Jag hade gallblåseinflammation för några månader sedan. Liknade dina symptom. Urinen blev väldigt mörkt, conjaksfärgad.

Har din vårdcentral jouröppet i morgon? Du borde göra ett urinprov samt CRP (snabbsänka) för att kontrollera om du har en infektion i kroppen.

• lövet2
    Anonym (Moroten) skrev 2019-04-19 20:59:13 följande:
    Va?! Fattar inte om du är ironisk eller allvarlig.
    Fullt allvarlig. Hoppas du ringde!
  • Anonym (K)

Kan det vara så att du var uttorkad efter febern, därav mörkare urin? Har du riktigt ont så borde du söka hjälp. Annars så kan man ju bli klen efter sjukdom. Ring 1177 oavsett så hjälper de dig med vad du borde göra

• Anonym (Solllll)
    Anonym (Moroten) skrev 2019-04-19 18:33:54 följande:

Jag kissar Orange kiss. I onsdag hade jag hög feber, ont kroppen och mådde skit. Igår feberfri men mådde fortfarande kasst. Idag helt ok, trött och huvudvärk. Började kissa Orange igår. Om över njurarna och fram, ner mot snippan. Värken baktill har jag haft väldigt länge, värken framåt/neråt på höger sida kom igår. Ingen skarp smärta alls, mest molande.

Vad kan det vara, uvi?

Hur gick det för dig?
  • Anonym (Moroten)

Allt har gått bra. Det var ingen fara, en biverkning på medicinen jag åt. Urinen har normal färg :)

• Anonym (Solllll)
    Anonym (Moroten) skrev 2019-05-26 21:06:59 följande:

Allt har gått bra. Det var ingen fara, en biverkning på medicinen jag åt. Urinen har normal färg :)

Skönt. ????????
Svar på tråden Orange urin