Inlägg från: Felicia3 |Visa alla inlägg
  • Felicia3

Så orolig för missfall

Hej kära du <3

Också hört det är normalt med värk.jag hade dock som knivhugg i livmodern och fick MF.men hört fler som haft lika hugg och inte fått MF.Molvärk verkar mer vanligt,livmodern ska ju växa så mkt.

Nät jag fick mitt missfall hade jag rejält ont både i magen och ryggen dagen innan.såpass att jag hade svårt att sova,fick ta värmedyna osv.Som en riktigt jävla hemsk mensvärk.Vaknade av smärtan osv.

Jag tror inte det är nån fara för dig men jag vet ju inte.försök att inte oroa dig.<3 önskar jag hade bättre svar.

• Felicia3

min bästa vän har haft värk osv likt du beskriver.hon är över v 24 ny och allt är bra.

• Felicia3

Jag hade både glädje,oro och ångest som gravid.Tyckte även att vara gravid vara som konstant sjuk.delvis fick jag migrän 16 dagar i rad med attacker varje till varannan dag och när det var som värst kunde jag inte gå.Och som gravid fick jag ju inte ta triptaner.Jag blev varm,flämtade,lyfte mkt sämre på gymmet osvsett skit..Iom att jag tränar så mkt fick jag panik över att jag inte visste hur jag skulle träna längre osv.sambon fotstod inte riktigt att man kan vilja ha ett barn och gnälla när man inte blir gravid,för att sedan gråta och gnälla så mkt i graviditeten som jag gjorde.

Du har helt rätt till dina känslor och att vara rädd,men oftast går graviditeter bra.försök styra tankarna så mkt du orkar och kan åt det positiva hållet.Men klart du måste få känna det är jobbigt/läskigt med.Man har så mkt att förlora plötsligt.Skriv pm om du vill prata nån gång.Har di nån samtalskontakt el bra stöd i övrigt?

Svar på tråden Så orolig för missfall