Inlägg från: Anonym (Bella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bella)

Snåla killar!!

Anonym (Snål kille :D) skrev 2019-04-23 21:13:49 följande:

Nej det är inte vanligt att tjejer vill ha en dejt med mig öht. Men de (få) som velat det har tyckt att det var en bra idé. Men då har vi pratat via Messenger osv. innan. En tjej jag träffade på Tinder sa "Hemlagad middag OCH sex? Det räcker att en av de är bra så är jag nöjd" Utan att skryta så är min Lasagne väldigt god, och det tyckte hon med.

Lite vitlök gör susen. Sugen på en sen middag? Som sagt jag lagar även vegetariskt och kan anpassa mig efter allergier och religiösa önskemål.

Inte för att detta kommer tillföra något till tråden men... jag vill bara säga att du verkar supergullig ju som lagar mat och grejar. Enligt mig är det mycket mysigare att äta en god hemlagad middag än att gå ut på restaurang. Ett plus är när man lagar maten ihop också :)
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Snål kille :D) skrev 2019-04-23 21:54:38 följande:

Tack! Jo jag gillar att göra det, dessutom så känner jag mig...hemma (haha) i mitt eget hem. Det gör att jag kan slappna av lite mer, får lite bättre självförtroende osv. Så jag tycker det är ett bra sätt att dejta på, att bjuda hem istället för bjuda ut.

Jag kan även laga pannkakor eller baka scones till frukost :) Är du en scone eller pannkaks-tjej? Kanske bacon och äggröra?

Förstår vad du menar! Och ja jag kan inte annat än att hålla med. Det är verkligen inget fel på en hemmadejt :)

Åh gud jag älskar scones på morgonkvisten... Kan du göra amerikanska pannkakor också månntro? ;)
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Snål kille :D) skrev 2019-04-23 22:28:29 följande:

Javisst kan jag det! (Det kan jag egentligen inte alls, men jag kan försöka. Får googla först :D )

Haha ahw! Annars skulle ju jag kunna visa dig :)
Svar på tråden Snåla killar!!