• Anonym (rr)

Snåla killar!!

Tycker inte att du överreagerar. Däremot lite sorgligt att du fortsatte dejta nr 2 trots det han visat. 

Men känner igen typen av människa. Inget att ha. 

• Anonym (rr)
    Miss Skywalker skrev 2019-04-23 18:41:56 följande:

Ja när man läser svaren från killar i tråden förstår man precis vad TS menar..

Verkligen! En del är väldigt bra på att avslöja sig själva..Skål
  • Anonym (rr)
    Anonym (Snål kille :D) skrev 2019-04-23 19:20:27 följande:
    Vet du ens vad en restaurangmiddag med vin, taxi osv. kostar? Det kan bli över tusenlappen. Lätt. Vem vill lägga en tjugondel av månadslönen på en dejt? Inte jag. Är du sugen på hemlagad Lasagne?
    Ja, jag vet att restaurang kan vara både billigt o dyrt men det var inte det jag menade. Du målar upp ett scenario som känns lite verklighetsfrämmande så du kanske inte är så van, men det spelar ingen roll. Dejter behöver inte vara så uppstyrda

Vad jag menade är kommentarena Ts skrev om i trådstarten,  om en kille uttrycker sig så som hon beskrivit "ni tjejer tjatar om jämställdhet" osv säger det mig rätt mycket om honom som person. Gnällig, negativ, bitter osv. Om han istället hade sagt vad han menade lite mjukare hade det inte varit nåt mer med det liksom (för mig). O jag märker på tongångarna hos vissa här samma attityd. 

Ja hemlagat är trevligt, har varit på såna dejter:) Känns väldigt jordnära o bra!
Svar på tråden Snåla killar!!