Snåla killar!!
Varför dejtar du någon som du anser är medelmåtta då?
Varför dejtar du någon som du anser är medelmåtta då?
Så du menar att du börjar räkna småpengar på en dejt om tjejen inte känns som din blivande livskamrat?
Oerhört attraktivt drag.
Halleluja! Det finns hopp om mänskligheten!
Påminner mig om konstiga män som när jag var runt 20 år gammal och dom var 35 sa till varann när vi var ute på kundbesök att "Nu ska Lisa bjuda oss på lunch" och tyckte att den 20-åriga tjejen skulle betala för dom. Varför?! Hur fräcka och dåligt uppfostrade är man inte om man tycker att ett ung tjej ska betala för två vuxna män med bra inkomster? (Jag hade inget representationskonto och det visste dom.) Man kan väl betala var för sig eller så ska dom bjuda den unga tjejen på mat om dom har lite hyfs, tycker jag.
Jag springer på dom nu och då och än idag säger dom saker som att "Du ska bjuda mig/oss på middag/lunch/fika".
Hur är man funtad när man säger så? Varför tigger man gratis mat av någon? Dom tjänar väldigt bra än idag vill jag tillägga.
För att om en person av tre insisterar på att en enda person i sällskapet ska betala för alla, så bör han naturligtvis syfta på sig själv.
Annars betalar var och en för sig, vilket väl får sägas vara det normala. Att säga till någon annan att hon ska betala för alla låter idiotiskt. Men det finns ju gott om idioter för all del.
Äcklig människosyn du har måste jag säga. Men lycka till.
Du pratar om kvinnor som horor, det är äckligt. Skiter fullständigt om du har svårt eller lätt att få tjejer, det hör inte till min frågeställning eller min slutsats.
Snygga tjejer kan du spendera lite pengar på men medelmåttor gör du inte de med. Bara att säg att vilja lägga pengar på snygga tjejer gör att du anser dig kunna köpa dem. Äcklig syn på människor.
Haha, men va pinsamt det blev nu för mig. Haha, förlåt. Det var ju inte du som skrev inlägg #5. Trodde det var samma person hela vägen.
Du svarade på mitt inlägg och trodde direkt att det var samma person som jag hade kommenterat. Så det kan bli.