• Brommatjej

Normal stegring på gravtest?

Är det här en normal stegring på graviditetstest. Första är gjort på BIM -1 andra på BIM + 1. Fick även gravid 1-2 veckor på clearblue digital på BIM -1. Stickorna är får RFSU vanliga graviditetstest. Vad tror ni?

• Svar på tråden Normal stegring på gravtest?
  • Brommatjej
    Johanna1986 skrev 2019-04-24 12:00:08 följande:

De där ser absolut helt normalt ut??

Tack för ditt svar? Tycker du det, har för mig att jag fick mycket starkare streck med första barnet
  • Johanna1986

Jadå de e helt normalt. Vänta två dagar till å ta igen ska du se att även de e starkare än dem du har nu. Jag hade absolut ibte varit orolig för detta:)

Brommatjej skrev 2019-04-24 13:45:55 följande:

Tack för ditt svar? Tycker du det, har för mig att jag fick mycket starkare streck med första barnet

• Brommatjej

Testade cb digital idag på morgonen och fick fortfarande gravid 1-2, borde det inte stå 2-3 nu? Enligt appen Preggo är jag i vecka 4+1. Åh vad jag tycker att de första veckorna i graviditeten är oroliga.

• Johanna1986

Nejdå. Tv-serien lugnt. Testa ett digitaltbigen nästa vecka. Har stickorna ökat igen?

• Brommatjej
    Johanna1986 skrev 2019-04-25 06:34:37 följande:

Nejdå. Tv-serien lugnt. Testa ett digitaltbigen nästa vecka. Har stickorna ökat igen?

Hade inga stickor kvar men tog clearblues vanliga, ett på lunchen igår och ett imorse. Det känns ju som att det har ökat på sen igår. Under min förra graviditet fick jag gravid 2-3 redan på BIM + 1 och det är det som stör i mitt huvud nu. Men det var ju tre år sedan så mycket kan ju hänt sedan dess. Känner att jag verkligen att jag borde lägga ner testandet nu men tar alla vägar för att få kontroll (även fast jag vet att jag inte kommer få kontroll). Stor tack för att du tar dig tid att svara!

• Brommatjej
    Brommatjej skrev 2019-04-25 07:06:35 följande:

Hade inga stickor kvar men tog clearblues vanliga, ett på lunchen igår och ett imorse. Det känns ju som att det har ökat på sen igår. Under min förra graviditet fick jag gravid 2-3 redan på BIM + 1 och det är det som stör i mitt huvud nu. Men det var ju tre år sedan så mycket kan ju hänt sedan dess. Känner att jag verkligen att jag borde lägga ner testandet nu men tar alla vägar för att få kontroll (även fast jag vet att jag inte kommer få kontroll). Stor tack för att du tar dig tid att svara!

Detta var testet jag tog igår på lunchen.
  • Johanna1986

Serr jätte bra ut. Det Räcker ju att ägget reste 1-2 dagar senare denna gången för att du ska ligga lite back med hormonet. Dessa stegringar du har ser jätte fint ut. De ökar hela tiden. Å de e de man vill se. Du kan börja bli orolig när de ligger på samma tyckta flera dagar men inte nu.

Kan lägga upp bild på mina utomkvedeshavabdeskapstester om du vill. Där e ingen bra stegring.

• Brommatjej
    Johanna1986 skrev 2019-04-25 07:34:28 följande:

Serr jätte bra ut. Det Räcker ju att ägget reste 1-2 dagar senare denna gången för att du ska ligga lite back med hormonet. Dessa stegringar du har ser jätte fint ut. De ökar hela tiden. Å de e de man vill se. Du kan börja bli orolig när de ligger på samma tyckta flera dagar men inte nu.

Kan lägga upp bild på mina utomkvedeshavabdeskapstester om du vill. Där e ingen bra stegring.

Vad skönt att du tycker det! Har fått lite mer symptom nu också så hoppas att det går åt rätt håll. Det får du gärna göra, vad tufft med ett utomkvedhavandeskap. Hoppas att det gick bra för dig.
  • Johanna1986

Va skönt å höra!

Tack. Tyvärr gick de ibte så bra för mig. Har haft två utomkvedeshavandeskap som nu gjort att jag e steril. Va tvungen att operera bort båda äggledarna.

Brommatjej skrev 2019-04-25 07:45:10 följande:

Vad skönt att du tycker det! Har fått lite mer symptom nu också så hoppas att det går åt rätt håll. Det får du gärna göra, vad tufft med ett utomkvedhavandeskap. Hoppas att det gick bra för dig.

• Brommatjej
    Johanna1986 skrev 2019-04-25 08:54:32 följande:

Ser du bilderna?!

Johanna1986 skrev 2019-04-25 08:23:13 följande:

Va skönt å höra!

Tack. Tyvärr gick de ibte så bra för mig. Har haft två utomkvedeshavandeskap som nu gjort att jag e steril. Va tvungen att operera bort båda äggledarna.

Vad fruktansvärt! Styrkekramar till dig! 
    Jag kan inte se bilderna, konstigt.
  • Brommatjej
    Johanna1986 skrev 2019-04-25 09:37:27 följande:
    Nu då?
    Nu ser jag, tack för att du delar med dig!
Svar på tråden Normal stegring på gravtest?