Inlägg från: hana jama |Visa alla inlägg
  • hana jama

Korvstroganoff *hjälp*

Hej har prövat lite olika recept på egen korvstroganoff men blir inte alls bra kan ni inte hjälpa mig och dela med er av era recept som ni själv gör asså ingen mix..

Jätte tacksam om ni kan hjälpa mig har varit sugen på det hur länge som helst....
    sköt om er

• Svar på tråden Korvstroganoff *hjälp*
  • hana jama

Hej tack för alla era goda recept vet inte vilket jag ska pröva får se. men hoppas det blir gott

• hana jama

Henrik28!

Nej varken jag eller min man äter gris men man behöver ju inte ha fläskkorv bara för att det är korv

• hana jama

Henrik28!
    Ingen fara. Kanske inte den första rätten man tänker att en muslim äter Tog inte illa upp så det är lungt. Hur gör du din korv stroganoff då??

• hana jama

AnnaK
    Kan man inte ta créme fraiche istället för grädden har oftast inte grädde hemma

• hana jama

Isolde kan man inte ta creme fraiche ist för gräddfil eller??
    Annars lät det super smaskigt

• hana jama

ok tyckte också att det verkade lite lite men jag testar mig fram. köttbuljongen är det i flytande variant?

• hana jama

tack för alla tipsen. Köttbuljong är det flytande eller fast?? och vilken köttbuljong isåfall finns ju olika?

• hana jama

Tack så jätte mycket alla recepten verkar super goda ju så det blir inte lätt att välja.. ha det så bra

Svar på tråden Korvstroganoff *hjälp*