KVINNA! Anser du att du är...
Ligger femma på Kinsey skalan, önskar jag kunde säga 100% flata, men inte riktigt än :/ Har inte varit med någon ny man sedan jag var 18, är 25 nu, men två kvinnor, och vore ju fler om jag fått välja. Eller bara en, alltid ;)
Så som jag ser och upplever det sitter attraktionen på olika plan. Underlivet kan fan reagera på minsta lilla och har knappt några preferenser alls. Men känslan i hjärtat, magropen jag får med en tjej, wow, det är så helt sjukt galet. Jag tyckte mest om killar, pojkar när jag var barn, för de var söta och små, riktiga män har jag liksom aldrig sett på det viset, och än idag kan jag reagera på en söt pojke, men det är nog tonårsflickan i mig som längtar efter något.
Sean jag började respektera mig själv mer och känna efter inom mig så vet jag med mig att det är kvinnor som är min preferens alla dagar i veckan!
Men kommer väl aldrig ha rätten att kalla mig lesbisk för jag ändå haft långa förhållanden med pojkar (alltså i tonåren och unga år...) Men vi får väl se vart jag är om fem år.
I slutändan är jag ju bara jag, just nu vet jag vad jag gillar och vad jag vill ha!