• KMV2300

Gillar tabu

Hejhjälpmig skrev 2020-07-18 02:47:44 följande:

Kissade på mig inför min brorsa och hans kompis som tog på snopparna när jag höll på att sätta mig för att kissa i buskarna. Det var spännande, jag har älskat bror/syster lekar sen dess...

Bror och systerlekar är spännande. Min lillasyster och jag upptäckte varandra redan vid 10-11 årsåldern. Och vi blev väldigt avancerade med åren.
  • KMV2300

Dog tråden?

Det måste finnas fler som tagit klivet ut från vamiljsexet och funnit än mer njutning där? Med rätt person(er), finns knappt några gränser - så länge alla njuter eller blir upphetsade.

• KMV2300
    Anonym (Hoppsan) skrev 2020-08-18 11:05:00 följande:

Min man och jag har varit ett par i över 5 år. Vi har tillsammans börjat den senaste tiden att exprimentera tillsammans. Har annars varit ganska alldagligt sex för att få det överstökat så att säga. Men för några veckor sedan fick jag fontänorgasm när han slickade mig. Vet inte varför det inte hänt tidigare men känslan i kroppen av den orgasmen + att få fontänorgasm i mannens ansikte fick mig att uppleva en kåthet utan dess like. Har ännu inte gått över.

Bonusen för mig är att jag vet att mannen kollar på squrting och alltid gått igång på det men jag har inte vetat att det var möjligt för mig innan eller att jag överhuvudtaget varit intresserad av det.

Mm.... Så härligt! Jag tar gärna emot en fontänorgasm i min mun och ansikte. Någon som vill bjuda mig på en? ;)
  • KMV2300
    Hejhjälpmig skrev 2020-08-18 17:19:10 följande:

Blir så kåt av att se strålarna slå ner i golvet eller tvärs över rummet... sjukt sjukt sjukt skönt också

Ja, det är häftigt!
  • KMV2300
    Anonym (Hoppsan) skrev 2020-08-18 17:54:38 följande:

Håller tummarna för att du hittar någon som kan ge dig en eller fler! Vi upptäckte även att när första orgasmen är avklarad- och man ser besattheten i hans ögon att det är omöjligt för mig att sluta spruta. Oavsett hur han väljer blir allt genomblött. Dock blir jag svimfärdig efter ett tag,så det är väl det ända negativa.

Mm... Jag håller också tummarna för det. Det var längesedan jag var med någon som fick fontäner.

Det tar på krafterna att få sådana orgasmer. Ungefär som när en man sprutar via prostatamassage, gissar jag.
  • KMV2300

Ja, offentligt och risken att bli upptäckt är spännande! Och även att bli upptäckt kan bli väldigt bra. Se och synas...

• KMV2300
    Anonym (Anonymt) skrev 2020-10-10 02:04:55 följande:

Jag tar min kille i röven då och då med en strapless strapon. Känns helt underbar att tar honom i missionär och samtidigt runkar av honom. Han tycker om det men skäms fortfarande över att han gör det.

Det är inget att skämmas för. Det är ju faktiskt väldigt skönt att bli fylld - även för en kille. Däremot få som vågar erkänna det. Kanske för att killar är så homofoba? Själv tänder jag inte på män, men vill gärna bli fylld av en skön tjej med en strapondildo. Analsex är skönt, när det utförs med känsla och finess.
  • KMV2300
    Anonym (Anonymt) skrev 2020-10-11 00:36:19 följande:

Exakt det säger jag med. Älskar att höra hans stön och när han ber mig att köra hårdare.

Mm... precis så! Fler tjejer borde prova det på oss män! Många män vill ta sin partner i rumpan, men borde faktiskt prova att själva bli tagna analt av henne. Jag tror man blir bättre på analsex och mer inkännande om man själv också tycker om att bli fylld i stjärten.
  • KMV2300
    Anonym (Anonymt) skrev 2020-10-11 16:21:02 följande:

Visst alla borde prova. Var länge rädd för analsex men när min sambo ?råkade? av ?misstag? sätta kuken där bak var det den bästa orgasmen jag någonsin hade fått. Man måste våga experimentera och var nyfiken. Sex är underbart

Ja, sex är underbart! Och delad njutning är dubbel njutning! Fler borde experimentera... :)
Svar på tråden Gillar tabu