Gillar tabu
Jag har legat (flera gånger) med en av min sons bästa kompisar, så det får man väl räkna som Tabu, eller? Han var 19 år första gången (jag 43) och är supergullig kille, och jag är dessutom väldigt god vän med hans mamma sedan gymnasiet.
Första gången var när jag hittade honom fluktandes på mina underkläder o stövlar i min garderob när han var på besök. Blev faktiskt lite hedrad av hans söta intresse så jag tog med honom diskret in på badrummet och sög av honom. Det var första gången som jag svalt en hel sats.
Idag är han 21 och vi träffas ett par gånger i månaden. Min man vet om det och är minst sagt lite sotis eftersom jag ofta gör saker med min unge älskare som jag inte låter honom göra. Jag är helt öppen om att jag knullar killen bakom hans rygg, och berättar ibland vad vi gjort för honom men inte alltid i detalj eftersom det kan såra honom. Min son vet självklart ingenting och inte min väninna (hans mamma) heller. Skulle det komma ut så skulle det bli katastrof, men jag kan inte sluta träffa honom.
Jag har lärt upp honom till en fantastisk älskare och jag kan få honom till att göra vad jag vill. Det är också därför jag med glädje låter honom prova allt han önskar med mig.
Jag har faktiskt inget dåligt samvete alls eftersom jag är ärlig mot min man och jag aldrig förr njutit av sex så mycket med någon. Själva tabu-känslan däremot gör mig otroligt upphetsad.