Inlägg från: Anonym (Kinkar med mig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kinkar med mig)

Gillar tabu

Träffar en gift man som gillar wet och scat. Jag är givare. Jag ska även vara otvättad när vi ses och han slickar mig ren. Andra roller förutom att han är min slav och benämner mig Härskarinna är att jag är Giantess och han ett litet kryp eller liten människa. Olika förnedringslekar alltså. Mogen kvinna/oerfaren pojke ibland. När han kinkat ur sig sitt uppdämda behov han inte avslöjat för frun har vi underbart vaniljsex. 

Jabbahutt skrev 2022-01-26 14:41:06 följande:
    Underbars lekar och intresssen;)
    Mm....finns mer. Mannen är som ett tivoli av kinks. Finns sånt jag inte vill nämna. Besudling är en annan grej. Av olika platser men han vill bli besudlad/märkt av mig. Mina safter bakom hans öron, under näsan osv. 
    Grövsta är att vi skurit i varandra med rakblad så det  finns kvar ärr kvar som minne av det vi delar nu. 
    Hans sår pissade jag på och gnuggade med fittan. 
     Han kysste bara bort blodet på mitt. 
    Jag är även Syster ?? med något okonventionella metoder. 
    Omvänt är han min ägare/Alfa och jag slynan som lyder. Det är iofs ganska vanligt hos fler har jag förstått. 
    Jabbahutt skrev 2022-02-01 18:26:00 följande:

Älskade att se kk med yngre killar som blev av med oskulden:) laglig ålder såklart men riktigt hett o se dem ta för sig:)

Min vän och jag fantiserar om det. En ung pojke med mig och vännen är åskådare. Sen visar vi ynglingen  "how it's done" 
    Anonym (L) skrev 2022-06-08 20:52:17 följande:

Smutsiga trosor underbart 

Det gillar min vän. 
Svar på tråden Gillar tabu