• Bgbg

Gillar tabu

MÅN 13 MAJ 2019 15:18
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

NICKENAMN01 SKREV 2019-05-13 12:59:55 FÖLJANDE:
    Var drar du gränsen för olämpliga partners?
    Vid biologisk släktskap & maktberoende

Så läckert! 
  • Bgbg
    ANONYM (VAKNADEKÅT) SKREV 2022-01-16 11:06:40 FÖLJANDE:

Jag gillar tabun som otrogen fru med mitt godkännande, gärna i vår säng med resten av familjen hemma. 

Att min fru kissar på mitt ansikte i duschen och att jag smakar på det (det har hänt). 

Age play fantasier med en mamma och tonårs son och hans vänner. Dock känner ingen av dem till varandra. Gillar tanken på kåt son som spanar in mamman. Hon visar upp sig i början och tar steget längre mot att han sköter skolan och får bra betyg. Exempel: Går till hans rum för att säga god natt och ge honom en avsugning. Eller delar filt vid fredagsmyset och tar på varandras kön utan mannens vetskap. Rider honom när mannen går på toa mm.

Kissa i ansiktet och facesitting har blivit en modegrej tror jag. Det är många unga killar som vill prova det. Själv är jag gift Mammis med hotwife-dragning och viss förkärlek till unga killar eller möjligen andras män. Det kanske låter lite busigt men man lever bara en gång. Det är helt underbart att sitta på en lydig mans ansikte och låta honom slicka som en snäll pojke medans jag håller hårt i hans hår och kan då styra hans tunga till vilket hål jag vill. När lusten faller på kan jag ge honom en kärleksfull örfil och tvinga honom att gapa så att jag kan kissa eller komma.

Under en tid har jag från och till knullat en ung fin kille, med min mas medgivande bör tilläggas, och han ville prova facesitting. Själv blir jag oerhört kåt när han lydigt slickar min söta bak, och extra sexigt är det att kissa i hans mun. Faktum är att just den sexiga maktkänslan av att kissa över hans ansikte leder oftast till att jag själv kommer nästan samtidigt. Att sedan gör detta på en ung snygg kille när min egen man tittar på gör det ännu skönare.
    Min man visar ingen svartsjuka mot mig eftersom han gillar cuckolding och vi har några olika unga killar vi känner väl som brukar komma hem till oss.

Så härligt! Helt ljuvliga minen av komisens mamma när jag var ung.
    Mitt PM är öppet

• Bgbg
    ANONYM (VAKNADEKÅT) SKREV 2022-01-16 11:06:40 FÖLJANDE:

Jag gillar tabun som otrogen fru med mitt godkännande, gärna i vår säng med resten av familjen hemma. 

Att min fru kissar på mitt ansikte i duschen och att jag smakar på det (det har hänt). 

Age play fantasier med en mamma och tonårs son och hans vänner. Dock känner ingen av dem till varandra. Gillar tanken på kåt son som spanar in mamman. Hon visar upp sig i början och tar steget längre mot att han sköter skolan och får bra betyg. Exempel: Går till hans rum för att säga god natt och ge honom en avsugning. Eller delar filt vid fredagsmyset och tar på varandras kön utan mannens vetskap. Rider honom när mannen går på toa mm.

Kissa i ansiktet och facesitting har blivit en modegrej tror jag. Det är många unga killar som vill prova det. Själv är jag gift Mammis med hotwife-dragning och viss förkärlek till unga killar eller möjligen andras män. Det kanske låter lite busigt men man lever bara en gång. Det är helt underbart att sitta på en lydig mans ansikte och låta honom slicka som en snäll pojke medans jag håller hårt i hans hår och kan då styra hans tunga till vilket hål jag vill. När lusten faller på kan jag ge honom en kärleksfull örfil och tvinga honom att gapa så att jag kan kissa eller komma.

Under en tid har jag från och till knullat en ung fin kille, med min mas medgivande bör tilläggas, och han ville prova facesitting. Själv blir jag oerhört kåt när han lydigt slickar min söta bak, och extra sexigt är det att kissa i hans mun. Faktum är att just den sexiga maktkänslan av att kissa över hans ansikte leder oftast till att jag själv kommer nästan samtidigt. Att sedan gör detta på en ung snygg kille när min egen man tittar på gör det ännu skönare.
    Min man visar ingen svartsjuka mot mig eftersom han gillar cuckolding och vi har några olika unga killar vi känner väl som brukar komma hem till oss.

Så härligt! Helt ljuvliga minen av kompisens mamma när jag var ung.
    Mitt PM är öppet
    Bgbg

• Bgbg
    Anonym (Frida­)
    FRE 12 JUN 2020 19:55
    Du gillar detta+1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Låg med min mans bror medan min man låg dödsjuk på sängen. Kändes riktigt busigt tihi!

Underbart!! wow min smak! 
    Mitt pm är öppet

• Bgbg
    Anonym (Fotbollsmamma) skrev 2023-02-02 10:36:06 följande:

Va kul att se att tråden lever vidare. Jag är fortfarande lika kinkyo min man lika förstående, och sedan ett år vad man skulle kunna beskriva som en pojkvän. En ung men laglig kille som kommer över o knullar mig medan min man tittar på. Killen är perfekt för mig för han älskar facesitting o slicka min rumpa vilket jag älskar. Han är itillräcklig vuxen men i mina barns egen ålder men vi gör aldrig någon inför dom så klart. Jag ringer honom när jag är sugen och ibland kommer han över när han är extra kåt och måste tömma och då ställer jag självklart upp. Vi kallar det för läxhjälp. Är det bara vuxna hemma så kan han få sova över och då sover jag med honom. Han har ganska blyg från början men har blivit allt mer stöddig och gillar att öppet reta min man genom att visa att jag är hans, vilket min man har accepterat. Jag njuter av hela situationen men är lite orolig för att bli med barn.Hela grejen är ju tabu så klart, och vid några tillfällen är det svårt att hålla skenet uppe, som när han kom över kåt för att knulla mig och vi hade några gäster. Jag skyllde på läxhjälp och tog honom avsides med de övriga kunde höra oss stöna när han knullade mig på ovanvåningen. Pinsam tystnad när vi kom ner igen, men samtidigt lite kul. Min man tände faktiskt på det. Vi får se hur länge vi kan hå på så här, men när man lever med det som vardag i ser man inte till slut hur tokigt det är. Självklart ohållbart i längden, det inser jag.

Helt underbart! Hoppas ni kan hålla på länge! :)
Svar på tråden Gillar tabu