Inlägg från: Anonym (53 åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (53 åring)

Gillar tabu

Jag tittar i bekantas kläder/ skor/ leksaker etc när jag är hemma hos dem om jag vet att jag kan göra det utan att bli upptäckt.

Lånar ibland med mig plagg som jag sedan tar på mig och smeker mig själv när jag bär dem, som spetstrosor, träningstights, body, , stayupstrumpor och pumps osv. 

Njuter mycket av det, härlig känsla att veta att de bort dessa plagg. Extra upphetsande när det är mer sexiga plagg som jag hittar hos bekanta som inte utåt visar att de gillar att klä upp sig sexigt. Blir kåt bara av att berätta om min hemlighet här...

Fler likasinnade?

• Anonym (53 åring)
    Jabbahutt skrev 2022-06-12 18:41:01 följande:
    Likasinnad finnes här;)
    Så trevligt att det finns fler.. 
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Fotbollsmamma) skrev 2023-02-02 10:36:06 följande:

Va kul att se att tråden lever vidare. Jag är fortfarande lika kinkyo min man lika förstående, och sedan ett år vad man skulle kunna beskriva som en pojkvän. En ung men laglig kille som kommer över o knullar mig medan min man tittar på. Killen är perfekt för mig för han älskar facesitting o slicka min rumpa vilket jag älskar. Han är itillräcklig vuxen men i mina barns egen ålder men vi gör aldrig någon inför dom så klart. Jag ringer honom när jag är sugen och ibland kommer han över när han är extra kåt och måste tömma och då ställer jag självklart upp. Vi kallar det för läxhjälp. Är det bara vuxna hemma så kan han få sova över och då sover jag med honom. Han har ganska blyg från början men har blivit allt mer stöddig och gillar att öppet reta min man genom att visa att jag är hans, vilket min man har accepterat. Jag njuter av hela situationen men är lite orolig för att bli med barn.Hela grejen är ju tabu så klart, och vid några tillfällen är det svårt att hålla skenet uppe, som när han kom över kåt för att knulla mig och vi hade några gäster. Jag skyllde på läxhjälp och tog honom avsides med de övriga kunde höra oss stöna när han knullade mig på ovanvåningen. Pinsam tystnad när vi kom ner igen, men samtidigt lite kul. Min man tände faktiskt på det. Vi får se hur länge vi kan hå på så här, men när man lever med det som vardag i ser man inte till slut hur tokigt det är. Självklart ohållbart i längden, det inser jag.

Låter som långsiktigt ohållbart. Initialt när du beskrev relationen lät det väl hyggligt okej, ni är alla inblandade vuxna (över 18) i relationen och får därmed göra vad ni vill.

Men när du berättar om gästerna på besök som förstod ert sex börjar det kännas orimligt - är ju då bara en tidsfråga tills era tonårsbarn får reda på det också.

Ska ni hålla på så där behöver ni sköta det snyggare.

Och mår verkligen grabben egentligen så bra av det? Utnyttjar nu inte egentligen honom lite - även om han är myndig? Eller är han omyndig dessutom?
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Fotbollsmamma) skrev 2023-02-02 12:11:36 följande:

Ja du har rätt i det du skriver. Det har blivit ohållbart, även om det kan vara härligt för stunden. Han var timid o blyg från början men har nu blivit mycket mer självsäker och tar sig friheter vilket ökar riskerna så klart. Vi hade en överenskommelse från början att han inte fick komma i mig, men det gör han nu. Han tar mig i baken också vilket jag inte ens gjort med min man. Han är nyfiken och gillar när jag rider hans ansikte vilket jag själv älskar och har introducerat för honom, och även mer avancerat än så, så man kan säga att jag själv har lärt upp honom och skapat monstret (skämtsamt) som nu orsakar huvudbry för oss. Min man är ju cuckold och gillar att se mig både utnyttja killen och bli knullad och utnyttjad av honom. Men att bara dyka upp och kräva sex är ju inte ok, så du har rätt, vi står inför ett vägval. Jag vet bara inte hur jag ska göra. Innerst inne hade jag nog hoppats på att skaffat egen flickvän i sin egen ålder.

Hur gick det så är ett år senare???
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 12:57:00 följande:
    Jag är 33.  I första hand så är det deras hejdlösa och totala njutning som tänder mig. Starkare och skönare orgasmer, dom kommer ju ofta  som et "godståg" jämnfört med yngre. Ingen grravidrisk, man får spruta så mycket som helst.

Ofta har dom inte känt nåt "ungt och hårt", och dom blir helt vilda när dom blir tagna med energi och virilitet.  Så tycker jag dom är mera "äkta kvinnor", sexigare med parfym, smink o.dyl. Mer kvinlig och feminin stil, med klädsel både över och under. Jag tänder mer på "gammaldagsa" kvinnor. Jag vet inte riktig hur jag ska beskriva det, men det gör sjukt  kåt och upphetsad. Sen är det ju nåt med det förbjudna och hemliga, "omoraliska" som triggar.

Och nej, jag har inte mommy-ishues.  Helt normalt förhållande till min mamma.
    Kan inte förneka att det låter lockande när du beskriver det.

Men jag själv är ju 50+ så då skulle jag väl behöva leta bland 70+ då. Det kanske också är lite samma grej, många 70+ är ju väldigt pigga och fräscha numer...
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 15:03:43 följande:
    Ja visst.  Många ser inte ut som 70 alls, iaf. snyggt sminkad och uppklädda. Näck vet jag dock inte ;)
    Visst lär det hänga en del i den åldern,  men det gör det på många 50 åringar också!

Nu fick jag ju en bild av svärmor i skallen... Hon är 70, och i spetsunderkläder pumps och stayupstrumpor blir det ingen oangenäm tanke alls. Ja förutom att det är svärmor då förstås...
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 15:43:51 följande:
    Har haft en på en kryssning som va 63, såg ut som knappast 50. Stayupstrumpor med spetskant, det var helt obeskrivigt amazing.
    Gillar man stayupstrumpor (det gör väl nästan alla) så är nog sannolikheten att få njuta av det ofta större på åldersspannet 45-75 än bland de under 40 där förvånansvärt många är väldigt ovana att överhuvudtaget bära andra plagg på underkroppen än byxor jämt. 

Detsamma gäller höga klackar, i synnerhet klassiska pumps som ju är en njutning att se på en parant dam men som sällan hamnar på sneakersgenerationen...
Svar på tråden Gillar tabu