Gillar tabu
Sniffa använda trosor oc leksaker är härligt:)
Sniffa använda trosor oc leksaker är härligt:)
Nån?
Min tabu är att jag trånar efter gravida kvinnor. Funderar alltid på hur dom ser ut nakna och hur dom skulle vara att ha sex med.
Har flirtar med en gravid tjej på jobbet en tid nu... och igår ledde det fram till en het stund i ett förråd. Hon har sms:at idag med att hon vill ha mer. Hon skyller på hormonerna... Jag tackar dom
Fler:)?
Lekar med familjetema är alltid hett:)
Någon mer:)?
Kissa i ansiktet och facesitting har blivit en modegrej tror jag. Det är många unga killar som vill prova det. Själv är jag gift Mammis med hotwife-dragning och viss förkärlek till unga killar eller möjligen andras män. Det kanske låter lite busigt men man lever bara en gång. Det är helt underbart att sitta på en lydig mans ansikte och låta honom slicka som en snäll pojke medans jag håller hårt i hans hår och kan då styra hans tunga till vilket hål jag vill. När lusten faller på kan jag ge honom en kärleksfull örfil och tvinga honom att gapa så att jag kan kissa eller komma.
Under en tid har jag från och till knullat en ung fin kille, med min mas medgivande bör tilläggas, och han ville prova facesitting. Själv blir jag oerhört kåt när han lydigt slickar min söta bak, och extra sexigt är det att kissa i hans mun. Faktum är att just den sexiga maktkänslan av att kissa över hans ansikte leder oftast till att jag själv kommer nästan samtidigt. Att sedan gör detta på en ung snygg kille när min egen man tittar på gör det ännu skönare.
Min man visar ingen svartsjuka mot mig eftersom han gillar cuckolding och vi har några olika unga killar vi känner väl som brukar komma hem till oss.
Träffar en gift man som gillar wet och scat. Jag är givare. Jag ska även vara otvättad när vi ses och han slickar mig ren. Andra roller förutom att han är min slav och benämner mig Härskarinna är att jag är Giantess och han ett litet kryp eller liten människa. Olika förnedringslekar alltså. Mogen kvinna/oerfaren pojke ibland. När han kinkat ur sig sitt uppdämda behov han inte avslöjat för frun har vi underbart vaniljsex.
Älskade att se kk med yngre killar som blev av med oskulden:) laglig ålder såklart men riktigt hett o se dem ta för sig:)
Troslekar är fortfarande en klar favorit här, och vuxenamning:)
Jag tittar i bekantas kläder/ skor/ leksaker etc när jag är hemma hos dem om jag vet att jag kan göra det utan att bli upptäckt.
Lånar ibland med mig plagg som jag sedan tar på mig och smeker mig själv när jag bär dem, som spetstrosor, träningstights, body, , stayupstrumpor och pumps osv.
Njuter mycket av det, härlig känsla att veta att de bort dessa plagg. Extra upphetsande när det är mer sexiga plagg som jag hittar hos bekanta som inte utåt visar att de gillar att klä upp sig sexigt. Blir kåt bara av att berätta om min hemlighet här...
Fler likasinnade?