• Pajform

Blödning

Har nyss landat i att jag ännu en gång är gravid och nu när jag började slappna av så fick jag en färsk blödning med liten klump.

En jätteliten blödning, behövde knappt trosskydd, som avstannade efter en halv dag och hade sen bruna flytningar ytterligare en dag.

Jag intalar mig själv att det är missfall men varför blödde jag så lite?

Nån som har erfarenhet av att missfall stannat av och sen börjat igen?

• Svar på tråden Blödning
  • issi88

Hej, i vilken vecka är du i ? Min senaste graviditet fick jag en blödning som började i ca vecka 9 kom rött blod, klimpar och efter en dag var det som bruna flytningar. Det fortsatte från å till med rött blod å sen någon dag igen bara bruna flytningar, fick kolla upp det och allt visa sig vara bra, allt så bra ut å ett hjärta som ticka var då i vecka 10? läkaren kunde inte säga var blödningen kom ifrån men blödningarna fortsatte från å till. Vecka 13 gjorde jag ett rutinultraljud hade fortfarande blödningar, då hitta de en hematom i livmodern som troligen hade kommit av lågt sittande moderkaka, men allt var bra med barnet????. En natt började jag blöda mycke å hade ont i magen å kände mig svag, blev rädd å jag å min sambo måste åka in till akuten var då i vecka 17. Var nästan säker på att de var missfall, när vi kom in till akuten å fick göra ett ultraljud såg allt fortfarande bra ut med barnet? hematomen hade minskat å var inte mycket kvar av den mera. Vecka 20 var det andra rutinultra å hematomen hade minskat ännu mera, då hade mina blödningar blivit mera bara bruna. Blödde brunt ännu i par veckor, sedan var alla blödningarna borta var då i vecka 22. Allt sluta bra?Vår lilla pojke blir snart 2år

• issi88

Vet inte värför det blir ? (Frågetecken ) där jag har satt smiles

Svar på tråden Blödning