Hej, i vilken vecka är du i ? Min senaste graviditet fick jag en blödning som började i ca vecka 9 kom rött blod, klimpar och efter en dag var det som bruna flytningar. Det fortsatte från å till med rött blod å sen någon dag igen bara bruna flytningar, fick kolla upp det och allt visa sig vara bra, allt så bra ut å ett hjärta som ticka var då i vecka 10? läkaren kunde inte säga var blödningen kom ifrån men blödningarna fortsatte från å till. Vecka 13 gjorde jag ett rutinultraljud hade fortfarande blödningar, då hitta de en hematom i livmodern som troligen hade kommit av lågt sittande moderkaka, men allt var bra med barnet????. En natt började jag blöda mycke å hade ont i magen å kände mig svag, blev rädd å jag å min sambo måste åka in till akuten var då i vecka 17. Var nästan säker på att de var missfall, när vi kom in till akuten å fick göra ett ultraljud såg allt fortfarande bra ut med barnet? hematomen hade minskat å var inte mycket kvar av den mera. Vecka 20 var det andra rutinultra å hematomen hade minskat ännu mera, då hade mina blödningar blivit mera bara bruna. Blödde brunt ännu i par veckor, sedan var alla blödningarna borta var då i vecka 22. Allt sluta bra?Vår lilla pojke blir snart 2år