Inlägg från: Anonym (Nicht) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nicht)

Tror du att alla kan vara otrogna?

Har inte haft sex på över 5 år pga sambons sjukdom. Saknar sex något enormt. Har blivit raggad på av riktigt sexiga tjejer, men jag tackar nej. Min sambo mår tillräckligt dåligt redan som det är. Skulle aldrig svika henne då.

• Anonym (Nicht)
    Anonym (Frågetecknet) skrev 2019-05-06 17:51:43 följande:

Finns det någon här som tycker det är accepterat att vara otrogen om man har särskilda skäl? Finns det någon här som tycker det är accepterat att vara otrogen oavsett anledning? Motivera svaret :)

Det är möjligt att det finns personer som tycker att de har rätt att vara otrogna då de har särskilda skäl, men frågan är väl snarare vad de bedragna tycker om saken.

• Anonym (Nicht)
    Pope Joan II skrev 2019-05-07 08:01:03 följande:
    Sex är en vattendelare för min del, jag vill inte och skulle inte ha ett sexlöst förhållande. Skulle sexlivet bli sämre på ett sätt som gör att jag bedömer det som utsiktslöst att det skulle hämta sig inom en tid som jag finner vara acceptabel och möjlig att förhålla mig till skulle jag avsluta relationen. 
    Även om du älskade din partner, och ni hade yngre barn och villa, bil etc?

Det var det som hände mig, min sambo blev allt sjukare och nu har vi inte haft sex på över fem år. Men det är ju då jag måste vara stark och ta hand om sambon och barnen. Att lämna alla i sticket för att få sex vore synnerligen egoistiskt.
  • Anonym (Nicht)
    Elefantmannen2 skrev 2019-05-08 12:19:33 följande:

Varför är det frågan?

Det var en retorisk fråga.
  • Anonym (Nicht)
    JennyJizz skrev 2019-05-09 06:03:43 följande:

En man eller kvinna som verkligen vet hur han/hon ska lägga orden eller koppla på charmen kan nog få den mest trogne att vara otrogen, tror jag tyvärr.

Nja, den charmige kan säkert få många att vara det, men inte alla.
Svar på tråden Tror du att alla kan vara otrogna?