Inlägg från: Embla twopointoh |Visa alla inlägg
  • Embla twopointoh

    Uppdiktade trådar på FL?

    Jag är sådan att jag förutsätter att de som skriver här inte sitter och ljuger, i alla fall tills bevisen om motsatsen är överväldigande, antagligen för att jag inte skulle få för mig att skriva en bunt lögner i mina inlägg.

    Samtidigt är jag övertygad om att många tycker det är roligt att provocera och att det finns de som bara vill häva ur sig negativa känslor, och bägge sakerna är "praktiskt" att göra bakom den relativa anonymiteten här på FL. Men innan jag drar slutsatsen att personen i fråga gör något av de ovanstående, behöver jag lite "bevis".

    Ibland kan det dessutom vara svårt att veta om personen vill provocera, eller bara inte klarar av att ta till sig information/se saken ur annan synvinkel/saknar självinsikt/inte kan ta att ha fel/osv. Det finns vissa personer här som jag har en mental notering om att inte diskutera med, eftersom de, vad jag sett i olika trådar,  verkar höra till någon av kategorierna. Jag är här på FL för att jag tycker om att diskutera och ta del av hur andra människor tänker och resonerar, och icke konstruktiva diskussioner har jag inte något intresse av.

    Men att FL skulle mata trollen genom att betala dem, det tror jag inte.

Svar på tråden Uppdiktade trådar på FL?