• Sat 4 May 2019 17:02
    199 visningar
    5 svar
    5
    199

    Fattar ingenting

    Jag har inte fått min mens nu på en vecka.

    Gjorde ett gravtest på eftermiddagen fick det här svaret. Vet inte om ja ska tolka det som ett negativt, ?spökstreck? eller positivt.

    Direkt efter det någon timma efter gjorde jag ett till och det var negativt. Förstår ingenting.

    Hur hade ni tolkat det?

  • Svar på tråden Fattar ingenting
  • Sat 4 May 2019 17:28
    #1

    Någon???

  • Sat 4 May 2019 19:12
    #2

    Ser ju positivt ut iaf. Sen var nog inte ditt urin särskilt koncentrerat efter bara en timme så det behöver inte vara konstigt att det blev negativt.

    Testen brukar vara mer tydligt positiva en vecka efter bim, men allt kan ju vara normalt ändå.. Testa med ett CB digitalt istället för att gissa och fundera, och ta morgonurin.


    2007, 2010, och BF 190610
  • Sun 5 May 2019 14:01
    #3

    Jag är själv gravid och de där rfsu stickorna är värdelösa. Blir knappt positivt med dom, har nog tagit 2st varje dag i en vecka... men tog clearblue och då blev det starkt plus. Samt digitalt som visade positivt och2-3 veckor

  • Sun 5 May 2019 14:03
    #4

    Såhär starkt blev det clearblue

  • Sun 5 May 2019 14:34
    #5

    Misstänker positivt men hade jag varit du så skulle jag tagit ett cb för rfsus tester verkar vara kända för att inte vara så bra.

    Och om du tog ett till test så tätt i på första så kan det vara att ditt urin inte var tillräckligt koncentrerat för att testet ska visa positivt.

Svar på tråden Fattar ingenting