Inlägg från: Kaffeeliten |Visa alla inlägg
  • Kaffeeliten

BIM Juni

BIM- Lista

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

4/6 Evi82, Mandistoss

5/6 Kaffeeliten

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122, efterfest

12/6 CaRH, LBP91

16/6 MaryCherry, Enniie

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93

20/6 ViktoriaBerggren

21/6 Halindizor, Fendi1987

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

23/6 Mathilda999 , Luktärtan

Hej alla,

Hoppar också in i tråden!

BIM 5/6, första barnet

Symptom:

Har haft mensvärkliknande smärta från och till sen ÄL.. känns som smärtan rört sig från höger till vänster - skumt?

Har jätteömma bröstvårtor

- Kan lika gärna vara skengravid

Gjorde gravtest igår, och har även gjort tre väldigt tidiga som alla har visat negativt! - använde mig av vanliga stickor från graviditetskollen.

Ska försöka hålla mig till måndag och testa med CB Early :)

Heja alla! :)

• Kaffeeliten
    MidnightCami skrev 2019-06-01 22:52:40 följande:

Jag använde graviditetskollen, har läst lite blandade recensioner om dom, att inte de heller är så tillförlitliga.

Jag kommer inte kunna hålla mig från att testa imorgon också men då med CB, har mensvärk till och från hela tiden, känns som jag kommer få mens närsomhelst.

Hej MidnightCami,

Känner lite likadant, känns som jag har mensvärk..

Tog en CB early imorse BIM -3, nada!!

Testat än?

Är det helt kört för mig, eller finns det någon här som visat neg. för att vid senare skede visa Positivt? :)
  • Kaffeeliten
    skaleq skrev 2019-06-03 10:33:47 följande:

Fick ett positivt test imorse (BIM+1/2), känns sjukt. Kan inte förstå att det gick på första försöket med nummer två, när första tog över ett år att få till. Jag var redo för en lång och kämpig provtid eftersom jag har PCOS och kronisk tarminflammation (som behöver tajmas så jag inte blir gravid när sjukdomen är aktiv). 

Vet inte vad mer jag ska säga... Vågar inte tro på det nästan. 

Hurra! Gud vad kul, stort grattis! :)

Själv är jag inne på BIM -2, vågar inte testa mig igen, (visat negativt innan) haft ont i magen, sen om det är molvärk eller mensvärk är en annan femma - känns som mens på G. Varje gång jag går på toa känns det som att mensen ska rinna till... Jag försöker ställa in mig på att det inte blir något denna månaden.

Ni som plussat nu/innan, när plussade ni som tidigast? Och med vilket test?
  • Kaffeeliten
    sommartjejen888 skrev 2019-06-03 19:39:41 följande:

Jag plussad på bim -4 med ett vanligt clearblue digitalt :) Lycka till håller tummarna!!

Oj vad tidigt, känns som jag är körd i så fall :D

Var det nyligen du plussade? I sådana fall får man gratulera :D

Får se om jag testar imorgon med en vanlig sticka igen, vill inte bli besviken igen bara.

@Gabriela11

När jag först titta kändes det som jag såg ett supersvagt streck :), Nu har jag stirrat så länge att jag inte ser något...
  • Kaffeeliten
    agnianits skrev 2019-06-04 23:01:06 följande:

Hej,

Jag har länge varit inne och följt dessa bim-trådar, men aldrig skrivit...

Detta är vårt första barn och ingen har barn sedan tidigare. Efter 1,5 års försök och två missfall så börjar det bli ordentligt jobbigt. Då landstinget inte velat hjälpa så lyckades jag till slut få tid hos en privat gynekolog. Med ett misstänkt myom så ville han att vi skulle prova letrozol. Inget fel på mig i övrigt utan jag har regelbunden ägglossning. Någon annan som provat letrozol?

Nu väntar jag på ägglossning som ska komma till helgen, och sen hoppas jag innerligt att vi kan få goda nyheter till midsommar.

Hej och välkommen! Jag har inte testat letrozol, men håller alla tummar att det kommer ett plus denna månaden! :)

Håller även tummarna till er som fått er mens, förhoppningsvis blir det något nästa månad!

Idag har jag BIM (om man räknar på 28 dagar, hade 26 dagar sist menmen).

Känns som att mensen ska komma närsom, tog ett test i förrigår som var så blankt det bara kunde. Vi får se om mensen kommer till på söndag, annars tar jag ett test då! (Ska vara borta helgen, lika bra, så slipper man noja).

Hur går det för er andra? Några symptom? :)
Svar på tråden BIM Juni