• Lillamiia

BIM Juni

Hej! Sambon och jag har försökt sen augusti förra året. Så nu är vi på månad 10. Inga barn sen innan. Väntat på ÄL sen i början av februari då jag hade min mens senast. Tror att jag hade ÄL igår. Så lägger in mig i listan så får jag se om jag måste ändra datum sen eller inte.

BIM- Lista

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

4/6 Evi82, Mandistoss

5/6 Kaffeeliten

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90

12/6 CaRH, LBP91

15/6 Lillamiia

16/6 MaryCherry, Enniie

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93

20/6 ViktoriaBerggren

21/6 Halindizor, Fendi1987

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

23/6 Mathilda999 , Luktärtan

• Lillamiia

Halloj! Hade lagt mig i listan 15/6 men fick aldrig ÄL. Är på dag 137 sen senaste mensen och börjar nu må riktigt dåligt. Ska nu inte va med i några bim listor längre utan jag lägger allt på hyllan vad det gäller sex och väntar tills augusti. Då har det gått ett år av intensiva försök till att bli gravida och jag och sambon kan äntligen söka hjälp. Får jag lusten tillbaks så klart man har sex då och då men det har blivit som ett måste för min del och jag mår så himla dåligt över allt och känner mig lite misslyckad. Klarar inte av att se/höra när andra blir gravida för jag börjar jämföra med mig själv, även om jag såklart är glad för allas skull :) lycka till säger jag till alla plussar och till alla dom som försöker där ute och ha en härlig sommar!

Svar på tråden BIM Juni