Inlägg från: Förstabarnet123 |Visa alla inlägg
  • Förstabarnet123

BIM Juni

Hoppar in!

2:a barnet planeras, mitt nick till trots ;) Är 32 år (står galet på min profil).

Är på BIM +1 och tempen droppade under coverline igår på BIM. Accepterade ödet och väntade dystert på mensen....

Men! Har inte dykt upp nån mens än och tempen har höjts igen? Igår på BIM så kände jag mig

"sjuk". Frossa, rödblommig i ansiktet, oförklarligt trött, lite lätt illamående.

Idag var tempen uppe högt igen och är inte sjuk, men känner mig helt klubbad sv trötthet och frusen, lätt illamående på morgon/fm.

Vågar man ändå hoppas fast tempen dök rejält på BIM? Hoppet pendlar upp och ned ????

• Förstabarnet123
    Lyra78 skrev 2019-06-05 18:36:18 följande:

Lite samma för mig. Jag är inte på BIM ännu, men tempen droppade rejält och jag tänkte att suck ok mensen kommer någon dag för tidigt. Men ingen mens eller mensvärk och nu har tempen skjutit i höjden! Jag kan inte hjälpa att hoppet gjorde likadant . 

Spännande! När har du tänkt testa? Sjönk tempen mkt för dig? Har inte heller mensvärk. Jag vågar inte ännu tro för mkt, för skulle kännas så snopet om jag inbillar mig alla symtom ???? Men kan inte hjälpa att känna en pirrighet varje dag som mensen dröjer...
  • Förstabarnet123
    LBP91 skrev 2019-06-05 19:01:37 följande:

Till er som tempar och oroar er när tempen droppar, så här såg min kurva ut när jag blev gravid i april. Att den droppar några dagar innan mens kan vara när ägget fäster. Så hoppet är inte ute bara för att det blir en dipp.

Ok, tack för positiv info! Men min temp dippade mkt!! (under coverline) på BIM. Men kan ju ha varit en felmätning. Kommer ihåg jag frös den natten för lillan hade snott det mesta av täcket ????????

• Förstabarnet123
    Babycakes79 skrev 2019-06-09 02:24:50 följande:

Har totalt låst sig för sambon den här månaden, känt sån press att det inte går alls. Känne mig sjukt frustrerad och nere samtidigt som jag förstår att det är jobbigt att prestera på kommando. Tror vi bommat nu tyvärr och funderar på att ta en paus över sommaren, orkar inte med den här babystressen.

Förstår! Svår sits! Och lätt att känna frustration.

Därför är jag lite 'rädd' att säga till min sambo när jag har äl, för då kanske det låser sig? Eller så blir det tvärtom - en himla fart. Berättade du för din sambo när du hade äl?
Svar på tråden BIM Juni