• Löken370

BIM Juni

BIM- Lista

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

4/6 Evi82, Mandistoss

5/6 Kaffeeliten

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122, efterfest

12/6 CaRH, LBP91

16/6 MaryCherry, Enniie

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93

20/6 ViktoriaBerggren

21/6 Halindizor, Fendi1987

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

23/6 Mathilda999 , Luktärtan

??????????????????-

Hej!

Hoppar också in här!

BIM den 8:e inne på andra försöker bara...

känner ingenting, inga ömma bröst eller något, så vi får väll se.

• Löken370

Osäker på när jag hade ägglossning men det var mellan 26:e-28:e när kan jag ta ett test? Någon som vet?

Jag är förvirrad och vet inte när jag ska våga testa!

Vill inte testa för tidigt då jag bara har ett test hemma

• Löken370

Hej!

Tror jag är på äl+10 eller äl+12 idag, kan jag ta ett test eller är det för tidigt? Har testlagrets graviditets test men vet inte om det är förtidigt?

Har inte en aning om när jag har BIM :/

• Löken370
    Lustablong skrev 2019-06-06 20:53:54 följande:

Jag tror det är förtidigt tyvärr. Jag gjorde och fick helt blankt. Men det är ju så olika, vissa plussar tidigt och vissa långt efter BIM

Åh! Har så dåligt tålamod vill bara testa nu! Få väll försöka hålla mig så gått det går :/
  • Löken370
    VictoriaBerggren skrev 2019-06-06 22:08:53 följande:

Testa på!! Jag plussade tydligt på ÄL+8 förra graviditeten

Har fyllt i lite i min app och hela cykeln ändrades när jag fyllde i temp osv så nu står det att min mens kommer vara försenad i 2 dagar så har inte BIM förens om 5 dagar! Så känns som det är lite tidigt att testa :/
  • Löken370

Hej!

Är på BIM-5 idag och känt lite mensvärk, även känt mensvärk några dagar innan idag så känns som att mensen kommer komma denna månad också... Fyfan! Mår så dåligt av att vänta på BIM alltså...

kan ju mycket väl vara växtvärk eller annat men det känns så hopplöst att hoppas om det visar sig vara negativt, kommer må så dåligt av ett negativt test eller mens :(

Någon som har några peppande ord?

• Löken370

Hej!

Är på BIM-5 idag och känt lite mensvärk, även känt mensvärk några dagar innan idag så känns som att mensen kommer komma denna månad också... Fyfan! Mår så dåligt av att vänta på BIM alltså...

kan ju mycket väl vara växtvärk eller annat men det känns så hopplöst att hoppas om det visar sig vara negativt, kommer må så dåligt av ett negativt test eller mens :(

Någon som har några peppande ord?

• Löken370
    Nymphadora skrev 2019-06-08 08:29:06 följande:

Från vad jag har läst mig till här på FL skiljer det sig supermycket från person till person och graviditet till graviditet både när man kan känna första symptomen och vad man känner. Så innan mensen har kommit eller man har plussat finns det alltid en chans! Håller tummarna för dig! Jag håller verkligen med dig om att det är jobbigt att vänta! ????

Jo jag vet att det skiljer sig massor men är så jäkla rädd för ett negativt test!

Förlorade mitt barn i vecka 22 så tror det spelar in lite varför jag är så rädd för allt :/

BIM-4 idag och väntan känns så jävla lång alltså!
  • Löken370

Hej!

Vad skulle ni säga om min tempkurva? Är den trifasiskt? Någon som kan sån här? Första gångern jag tempar så vet inte hur man ser det :) och jag vet att det är bättre med en temp med 2 decimaler men har ingen sådan och inte haft råd att köpa en så det får vara som det är nu.

• Löken370
    Espresso skrev 2019-06-09 17:37:27 följande:

Jag tycker inte att din kurva är trifasisk, men tempen håller sig uppe iaf vilket är ett gott tecken. Hur lång lutealfas har du?

Vet inte hur lång lutealfas jag har tyvärr :/ BIM om 3 dagar enligt min app iallafall.

Har inte haft koll på tempen tidigare så vet inte hur min tempkurva brukar se ut utan detta är första månaden jag tempar.

Skulle haft BIM igår (8/6) men när jag loggade min temp i appen så flyttades BIM fram till den 12/6. Så är egentligen osäker på när BIM är.
  • Löken370

Jag plussade igår! Nu hoppas jag bara att det går vägen denna gång! Så jävla lycklig och så jävla rädd på samma gång!

• Löken370
    tillyra skrev 2019-06-10 11:54:38 följande:

Grattis!! Väldigt tydligt plus där du!

Elle hur? Visste var det jätte tydligt! Testade på BIM-2. Förväntade mig att jag iallafall skulle få anstränga mig för att se
Svar på tråden BIM Juni