• larssonc

BIM Juni

Hoppar in här! Jag är osäker på när bim är, förlorade vår bebis i vecka 19 i mars detta år och kroppen har varit konstig sen dess. Jag har även problem med mellanblödningar och kort cykel sen några år tillbaka så som sagt lite osäker men har jag en normal cykel så borde jag ha bim 16/6.

Jag går i önsketankar att det ska ha tagit sig denna månad. Jag har som sagt en kort cykel med mycket mellanblödningar. Denna månad har cykeln varit normal. Inga extra blödningar efter mensen. Kunde ta mina progesterontabletter på cd 16 som man ska (ofta tar jag dom tidigare för jag har sånna problem) och nu efter 5/10 dagar har jag ännu inga blödningar. Så jag hoppas innerligt att kroppen är normal för att jag är gravid.

Vi har en son sen innan som är 15 månader nu.

• larssonc
    Monkan93 skrev 2019-06-09 22:45:41 följande:

Typ vattnigt. Känns som att man nästan "mensat på sig" fast det bara är blött i trosan.

Jätteäckligt men är det ett gott tecken så är det välkomnat :D

Jag har också mycket flytningar. Tror hela tiden att det är mina mellanblödningar som börjat men icke! Hoppas att det betyder något positivt för oss båda!
  • larssonc

Blir tokig på mig själv. Testade med både ett äl test idag (vet att man inte kan lita på dom men har mängder och använder inte äl test längre) och det blev ett svagt streck så tog ett av de få gravtesten jag har kvar hemma och kan ana ett svagt streck även där. Funderar på om det är något eller om det är spök (det är RFSU så litar inte helt på dom).

Jag vet inte riktigt när bim är eftersom min kropp är så konstig sen vi förlorade lillebror i v 19 i mars. Är heller inte säker på när äl var. Går jag efter förra månaden var min cykel 22 dagar och då är bim på onsdag och då var nog äl runt 29/5. Har jag en normal cykel är bim 16/6 och isf hade jag äl runt 4/6. Jag tror mest på det första för jag hade äggviteliknande flytningar runt det datumet samt lätt molvärk. Aja jag får avvakta och testa igen om några dagar!

• larssonc

[quote=79681358][quote-nick]Sofiiakarin skrev 2019-06-10 10:10:07 följande:[/quote-nick]Har du ingen bild på gravtest?[/

Det är så svagt så vet i tusan om det går att se men här är en bild

Svar på tråden BIM Juni