BIM Juni
Har inte varit med i tråden innan men hoppar in nu! Detta är en riktigt konstig månad för mig. Det är den första månaden vi låtit bli allt vad tester heter och istället kört på känn. Min kropp brukar vara mer eller mindre som en klocka de senaste 1,5 åren när vi försökt.
Jag har alltid spottings innan mens och det trodde jag även denna månad.. i fredags fick jag ljusrosa spottings och i lördags kom det färskt blod med två små ?klumpar? i, precis så som mensen alltid startar. Och sedan dess har det inte kommit ett skvatt mer.. BIM borde varit igår men då var testet negativt.
Då vi försökt länge håller vi på med en utredning just nu och igår gjorde jag ett nytt vul. Gyn sa då att hon såg en tjock och fin slemhinna och att hon trodde mensen skulle komma snart.. men inte idag heller..
En tjocka slemhinna kan ju betyda tidig graviditet också men en vågar inte hoppas på något.. håller tummarna för att vi antingen plussar snart eller att mensen kommer så jag kan få boka tid för spolning INNAN alla semestrar drar igång.
Någon här som varit med om liknande?
Sorry för en roman.