Inlägg från: Gabriela11 |Visa alla inlägg
  • Gabriela11

BIM Juni

Åhh längtar tills jag kan borja testa!

fruSolsken skrev 2019-05-28 09:25:24 följande:

Jo men visst är väl det ett gravsymtom?! :) det har jag väldigt mycket för mig iaf! :D

• Gabriela11
    skaleq skrev 2019-05-29 15:48:42 följande:

Åååååkej nu är jag lite förvirrad.

Är på BIM-3/4 (ÄL+12). Tog ett "RFSU testa tidigt"-test imorse som först var ogiltigt (visade blankt), så då doppade jag ned testet lite extra för att se om den bara inte fått tillräckligt med vätska. Blev negativt. 

Nu satt jag med med tryck mot ena bröstet och började _läcka mjölk_. Slutade amma för nästan ett år sedan. Har inte haft mjölkproduktion sedan dess. Vad händer?

Jag är i samma situation :O har slutat amma i december och nu kom lite mjölk igen :D ÄL + 5 vet inte vad det ska betyda
  • Gabriela11

Bil 8/6 här. Lite molvärk då o då bara och känsliga bröstvårtor ibland. Ska vänta tills nästa vecka med testerna. Håller tummarna för oss! Blir vårt andra barn isåfall..har en dotter på 8 månader. :)

Lustablong skrev 2019-05-31 10:07:18 följande:

Ni som har BIM 8/6 nästa lördag. Hur mår ni? Själv är jag trött och känner lite molvärk. Hunden brukar ligga nere på magen men det känns inte bra nu. Tungt och obehagligt bara.

• Gabriela11

Håller tummarna!! <3

Lustablong skrev 2019-06-01 11:57:03 följande:

Håller tummarna! ska testa på morgonurin imorgon med testa tidigt från RFSU. BIM-6 imorgon.

• Gabriela11

Det kan va för tidigt att testa ju. Jag testade imorse ( bim-5) med vanligt rsfu sticka ock negativt...tappa inte hoppet ännu:)

Gummsan83 skrev 2019-06-03 06:22:52 följande:

Negativt i morse på -6 BIM så blir nog inget denna månaden heller. Magen har börjat gå igång och det gör den ofta några dagar innan mens :( så får nog hoppas på mars bebis istället ..

• Gabriela11

Nu borjar jag igen med testerna upss. ÄL +10 och BIM -5 idag och detta är ett rsfu sticka ( ej tidigt test ). Ser ni nått eller det är bara jag? Är det spök? Är det för tidigt? Har ingen bättre bild på den.

• Gabriela11

BIM 8/6 ..testade med rsfu sticka..det fanns ett super svagt streck som var kvar några timmar senare. Sen ikväll testade jag med apotekets eget test och det var helt blankt. Ska man tappa hoppet? Förra gången fick jag positivt några dagar ( typ 5) innan bim. Varför stressar man så mycket med detta?!?

Grattis till dom som plussade och lycka till allihopa! Håller tummarna för er <3

• Gabriela11

Godmorgon!

Brukar apotekets egna test ge spök? Här testade jag imorse ( bim 8/6) med apotekets eget och detta kom direkt typ. Strecket stns mycket tydligare än på bilden och jag behöver liksom inte anstränga mig för mycket för o se det.. Kan dom ge spök?

Som sagt..bilderna är inte lika tydliga.

Svar på tråden BIM Juni