Inlägg från: Lustablong |Visa alla inlägg
  • Lustablong

BIM Juni

Gummsan83 skrev 2019-05-31 18:29:11 följande:

@]Lustablong Jag känner inget alls .. de sista gånger så har jag haft ont i brösten som bara den mellan ÄL och BIM och då varit negativt på stickan. Men nu känner jag inget alls .. haft lite pms men inget mer. Fick plus på ÄL i lördags så hoppas verkligen att det tar sig denna gången. Vi ska iväg nästa helg från torsdagen, så kommer test tidigt nästa vecka :) är det ditt första ?

Detta blir vårt tredje barn om det vill sig är det ert första?

Känner inga ömma bröst, endast lite molvärk och trött. Blev lite yr och huvudvärk innan idag men det är nog kroppen som spelar mig ett spratt. Jag köpte RFSU testa tidigt idag. Ska testa på måndag tänker jag. BIM är nästa lördag.
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-05-31 22:20:54 följande:

Bil 8/6 här. Lite molvärk då o då bara och känsliga bröstvårtor ibland. Ska vänta tills nästa vecka med testerna. Håller tummarna för oss! Blir vårt andra barn isåfall..har en dotter på 8 månader. :)

Då är vi ett par stycken som hoppas mensen uteblir nästa lördag då jag har så svårt att vänta med testerna så gjorde ett idag och det var negativt. Förtidigt jag vet men är så spänd! blir lite kostsamt så ska inte testa förrän måndag morgon med RFSU testa tidigt. Kanske skulle vänta till tisdag..? :-/
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-01 08:35:41 följande:

Kraftigare molvärk idag och lite lite illamående imorse vid 6. Hoppas hoppas<3 bim 8/6

Håller tummarna! ska testa på morgonurin imorgon med testa tidigt från RFSU. BIM-6 imorgon.
  • Lustablong

Har BIM på lördag och har haft ont i svanken ett par dagar för att vakna inatt och ha jätteont. Kunde knappt ta mig upp imorse så ont gjorde det. Tar jag djupa andetag gör det svinont

Vet att jag har en bakåtlutade livmoder om det nu skulle ha med det o göra. Kan ju vara något helt annat också såsom inflammation eller nerv i kläm.

• Lustablong
    skaleq skrev 2019-06-01 22:33:06 följande:

Där ser man! Det var ett RSFU testa tidigt, vilket använde du? Har hört att de är olika tillförlitliga men är inte insatt...

När har du tänkt testa igen? Måndag?

Har också använt RFSU testa tidigt. Senast idag på BIM-6 men det visade negativt. Har beställt två CB digitalt och ska testa på BIM-2 igen tänkte jag.
  • Lustablong

Jag har beställt CB digital 2 pack och har BIM på lördag. Ska inte testa mer nu har fått negativt innan på BIM -6 så vet att det inte är helt kört än!

Ska testa på lördag på BIM tänker jag. Anledning till att jag numera kommer köpa digitalt är att jag är så trött på alla spökstreck (om det nu finns några eller om det bara är i mitt huvud).

• Lustablong
    tillyra skrev 2019-06-04 09:51:00 följande:

Idag är det bim-4 för mig (typ). Jag har inte kollat hur cykeln ser ut mer än ett par månader, och då har den varit 26 dagar. Vet att den innan jag fick barn har legat runt 28-30 dagar så det kan nog variera lite. Har som så många andra molvärk i livmodertrakten, men det har jag haft föregående två månader också (och säkert jämnt annars också fast jag inte brytt mig om det).

Det är ju vårt första försök till syskon detta, så nu är det spännande tider. Jag tror att vi missade ÄL tyvärr pga sjukdom och massa jobb. Testade i morse för skoj skull. Spökstreck förmodligen. Är något svagt svagt där, men säkert mest i mitt huvud.

Jag tycker att det är väldigt kul och spännande att testa och gör det gärna innan bim (är nog rätt knäppt egentligen). Jaja, nytt test i morgon, är ju långt till bim än.

Hur är det med er andra med bim runt den 8:e? Någon som testknarkar liksom jag?

Hej, Har BIM den 8:e. Känner inte så mycket kroppsligt mer än trött och kissar ofta, lite molvärk från och till. Tröttheten kan bero på att hunden är sjuk och vart mycket med det. Men mina andra två graviditeter har jag inte känt så mkt innan BIM heller men de två grav tog på första försöket så har två fina barn på 10 och 7

Skulle bli besviken om det inte tog sig på första försöket denna gången men samtidigt börjar jag närma mig 40 så det kanske inte ens går liksom. Men jag hade ÄL denna månaden och då hade vi sex.

• Lustablong
    grossess skrev 2019-06-04 21:30:58 följande:

Och så bilden då... ;)

Wow!!!! Grattis!!! Vad roligt!

Visar dena ena teststickan negativt?
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 07:22:31 följande:

Godmorgon!

Brukar apotekets egna test ge spök? Här testade jag imorse ( bim 8/6) med apotekets eget och detta kom direkt typ. Strecket stns mycket tydligare än på bilden och jag behöver liksom inte anstränga mig för mycket för o se det.. Kan dom ge spök?

Som sagt..bilderna är inte lika tydliga.

Mitt otränade öga kan inte se något. Har ju också BIM på lördag. Tog ett CB digitalt igår som var negativt känner ingen molande värk heller som jag gjorde igår. Om inte mensen kommer i helgen ska jag ta ett digitalt på måndag. Min mens har alltid varit punktlig. Känner inga ömma bröst eller liknande, har jag inte gjort med de andra barnen heller. Närmar mig 40 så vet inte ens om det går längre
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 17:39:02 följande:

Men fina du! Det är alldeles för tidigt för digitalt! Det är många som är gravida utan symtom ( lucky huh?) håller tummarna! <3

Tack!! När tror du att jag kan ta digitalt? I nästa vecka?
Svar på tråden BIM Juni